Eerst dacht ik: Tuurlijk wil (mijn Mol) Gilles de sleutelrol in deze opdracht. Achteraf gezien blijken de andere 4 het niet beter te doen.
Bruno wil eerst wel eten, maar dan heeft hij geen honger. (Al verdenk ik Bruno om begrijpelijke redenen niet meer )
Cathy ziet maar 2 mensen en gaat niet naar hen met de krant om te kijken of 1 van de 2 in die krant staat.
Hanne (en Stijn) komt net als bij het colaflesje net te laat met een redelijke oplossing voor het probleem.
Ik verstond dat Bruno dat broodje niet op kreeg. Brood met iets wat op een taaie biefstuk lijkt ertussen, zonder je mond of keel te spoelen, zonder saus? Dat kan je nooit helemaal op krijgen in 5 min. En in Latijns Amerika snijden ze het vlees langs de andere richting dan wij het doen... toch zeker voor de snacks. Zo kan er meer vlees uit snijden, maar is het veel veel taaier, en het lijkt alsof je op niets anders vezels kauwt. Dat vlees kan je als schoenzool gebruiken.
Waarom Cathy niet dichterbij die mensen ging zitten en de foto's bekijken, begrijp ik niet. Ze geeft daar wel een uitleg voor. Oké, voor een minuutje of zo kun je daar gène over hebben (gegeneerd zijn). Maar als het dan bij die 2 blijft neem je die krant gewoon mee. En al dat tijdverlies met dat gescheur.
Tja, en waarom Stijn en Hanne dachten het in 2 minuten te redden met hun precisie geknutsel, dat snap ik niet. Die blokken gaven sowieso reeds een stevige basis + hoogte.
Ocharme Gilles, en maar lopen en lopen.