Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Wat een verassing....alweer 'zucht'
Hanne was meer gestrest voor Stijn dan voor zichzelf. En zoals ze Stijn op andere gedachten wou brengen.. ai ai ai. Gilles zit nog altijd op Cathy en Cathy nog altijd op Gilles. Als Hanne dan de mol is zal de winnaar degene zijn die het meeste geluk heeft met de vragen. Wat een mol! Hoewel haar sabotage vandaag opnieuw mislukt is.
Ver-assing?
Wie raakte nu dat flesje van 1000 euro? Gilles of Hanne?
Ze hebben het anders toch net gehaald en een aardig bedrag bijeen gezameld. Een mol bij de vogelkijkers had ook kunnen saboteren.
Wederom een prima aflevering. Het feit dat de dames de dagboeken van de afgevallen kandidaten mochten lezen heeft Stijn wellicht de das omgedaan.
Ik zou het knap vinden als Hanne de Mol is. Ze is inderdaad onverdacht en het zou een unicum zijn, moest ze door geen finalist aangeduid worden als Mol.
Ik heb het einde nog eens teruggekeken en volgens mij zit Gilles nu toch op Hanne. Hij zegt dat hij meermaals door het oog van de naald is gekropen omdat hij wist op wie Bruno zat. Bruno zat dan waarschijnlijk op Cathy.
Zo'n leuke foto
Het zou kunnen. Ik vind echter dat de theorie op dit forum (Bruno zat op Hanne en gunt haar de pasvragen) een goed gevonden theorie is. Dat betekent dan dat (als Gilles kandidaat is) hij niet op Hanne invult, maar op Cathy.
Gilles spreidt al de hele reeks op Cathy, en daarover zegt hij nu dat hij meermaals door het oog van de naald gekropen is. Bij meet-the-mole zat hij nog volledig op haar.Uiteindelijk vind ik het jammer dat hij die informatie gekregen heeft van Bruno. Verbondjes horen niet thuis in dit soort programma's.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1083 gasten en 5 vaste bezoekers