Wat vloog deze aflevering voorbij! Het was echt zo, als je even weg keek was je alweer niet mee. De proeven vond ik weer geweldig, vooral die van Hanne en Gilles. Ook al heb ik er een al eerder gezien, het was weer anders ingevuld dus origineel. Wat had ik graag gezien dat die molboekjes in de fik gingen!
Vandaag zagen we de Mol lekker veel geld verdienen! Kon niet anders zeker? Mijn Mol was er precies niet zo tevreden over.
Ik merk toch ook lichte twijfel op, over zowel Hanne, Cathy als Gilles. Voel me zoals Stijn, zeker maar toch nooit helemaal zeker van zijn zaak. Wat een zenuwslopend spel!
Spijtig van Stijn. En inderdaad een beetje zielig, ook voor Hanne. Dat waren oprechte emoties, voor al wie er durft aan twijfelen. Elke week nog sympathieker dan de week ervoor ... echt één uit de duizend! Wou zeker één van de twee in de finale en dat is gelukt, ben ik wel blij om. Voelde het wel aankomen van Stijn maar toch, de exit voor de finale wens je niemand toe. Je merkt wel aan deze groep ook echt dat ze vrienden zijn geworden.
De apotheose ziet er weer super uit. Weer een paar mooie scènes op til!
Maar daarna is het bijna gedaan!
Heb nu al heimwee naar de eerste aflevering.