Ik ben geselecteerd om naar de finale te gaan als ik de toegstuurde vragenlijst goed heb. Ik heb alvast 1 vraag die ik niet weet. Kan iemand me helpen pleas3.
Welk liedje staat op de spotifylijst vn gilles. Iets van moby, deus of killing me softly?
Proficiat sunshine, je bent bij de duizend beste Gilles-verdenkers! Ik duim voor je dat je mag gaan kijken!
Want er zit ook een schiftingsvraag in geloof ik, ze moeten nog van 1000 naar 170 nu. Hoeveel punten heb je verzameld?
Je hebt vast de vragenlijst al ingevuld, maar als dat niet zo is. Kijk eens in het muziektopic. Ik heb daar de hele muzieklijsten gezet.
http://www.wieisdemol.com/index.php?topic=58042.msg1926486#msg1926486Maar ik kan je meedelen dat het inderdaad
Killing Me Softly With His Song is. Ken die lijst ondertussen vanbuiten.
Heb zelf geen mail voor de live-ontknoping gekregen.
Helaas net te weinig punten gesprokkeld voor Gilles, ook al gaf ik hem een stevig deel vanaf de tweede aflevering. Die verdubbelaar bij Bruno heeft mij genekt, had nog een klein waterkansje maar niet gelukt helaas, rood scherm voor mij. Tactisch gezien kon je ook niet meer switchen van je eerste Mol terwijl ik dat wel wou. Als Bruno de finale haalde was ik er waarschijnlijk ook bij. Heb gelezen dat je sowieso over de 3000 punten moest hebben, had ik tot meneer Bruno besloot om zijn test het slechtst in te vullen.
Voor Hanne moest je zo goed als het maximum hebben omdat zoveel mensen haar verdenken. Voor Cathy moest je dan weer niet zo veel punten hebben. Voor Gilles dus iets over 3000. Wil zeggen dat niet veel mensen vanaf aflevering 1 vol voor Cathy of Gilles zijn gegaan.
* Dju hè, Heinz was me voor
... voor wie dit leest, als er nog iemand tickets weet te bemachtigen en die heeft niemand om mee te gaan, ben ook kandidaat en zeker op maandag altijd beschikbaar. Geef maar een seintje and I'll be there. Zou zonde zijn van die lege plaats. 't Is nu eenmaal hét evenement van het jaar! Moet fantastisch zijn dit te mogen meemaken samen met de kandidaten en Mol, en op groot scherm!
Heb dan wel geen mail van Vier gekregen, wel van het reclamebureau achter het online spel. Ze wilden mij contacteren over het online molboekje van de website. Ik moet iets goed hebben gedaan zeker? Wie weet hangt daar nog iets aan vast? Maar vrees ervoor. Saai op de zetel. Zou zo graaf zijn die apotheose beleven op groot scherm!