Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
De mol moest vooral het snelst binnen komen en kon, door Cathy uit de verkeerde hoek te filmen, voorkomen dat zij sneller zou zijn. Leuke opdracht
Ja, ik dacht gelijk dat de Mol natuurlijk het snelste wilde zijn, dus toen dat Gilles was....
Ja, wel mee eens dat het niet eerlijk is om iemand zoveel voordeel te geven, maar ja, dan moest je ook nog de goede vraag weten te stellen, he?
Dit was geen echte opdracht, maar een meet-your-mole like opdracht.
Dit was geen echte opdracht, maar een meet-your-mole like opdracht. En natuurlijk kan alleen de mol de vraag stellen. Dus toen Gilles opzettelijk de camerabeelden voor Cathy vernaggelde wist ik genoeg. Zeker nadat Cathy Gilles met zijn beelden geen strobreed in de weg liet om de snelste tijd te noteren. Natuurlijk wil de mol de snelste tijd, zou me niet verbazen als zelfs Gilles in België getraind heeft op snelwandelen met zo'n oculus rift op zijn kop.
Het deed me meteen denken aan George die met de mol mocht bellen
Ik vond het wel erg jammer dat de Mol nou per se voor die 100% zekerheid ging. Had het veel interessanter gevonden als een van beide dames daar naar binnen mocht, ben benieuwd wat ze dan hadden gevraagd .Ben idd ook heel erg benieuwd naar wat de man in de kamer nou aan Gilles geantwoord heeft!
Ben idd ook heel erg benieuwd naar wat de man in de kamer nou aan Gilles geantwoord heeft!
"Allebei", denk ik. Oftewel "Geen van beide". Dat lijkt me het meest logische?
Nee. Het is sowieso het foute antwoord. De leugenaar liegt sowieso. En de waarheidsspreker moet het foute antwoord van de leugenaar las antwoord geven (er wordt immers gevraagd wat de ander zal antwoorden)
"Allebei" is toch het foute antwoord? Misschien heb ik het niet duidelijk beschreven?De vraag is toch "Wat zegt die andere vent als ik hem vraag wie de mol is, Cathy of Hanne?".
"Allebei" is TE opzichtig fout. Het is een gesloten vraag met een gesloten antwoord.Allebei kan ook gewoon nooit waar zijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
963 gasten en 5 vaste bezoekers