Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 100059 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #120 Gepost op: 15-01-2017, 02:02:04 »
Ik vond Chris juist veel minder hysterisch deze aflevering

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk
« Reactie #121 Gepost op: 15-01-2017, 13:24:06 »
Gisteren na afloop van MolTalk bleken tijdens de borrel alle huidige kandidaten (min Jochem en Vincent) en Art aanwezig te zijn. Daarnaast waren Karin de Groot (kandidaten begeleider, deelnemer 2011) en Rick McCullough (regisseur) aanwezig.

Enkele scoops van de avond:
- Rick gaf aan dat vragen die niet beantwoord worden tijdens de Fandag in één overzicht naar hem gemaild kunnen worden. Ik zal dit coördineren en hem deze lijst te zijner tijd toezenden.
- Rick gaf aan dat de Fandag een kleinere opzet zal krijgen dan vorig jaar.
- Rick gaf aan dat dit jaar geprobeerd wordt minder te sturen op publiciteit: 1) de perspresentatie is in één keer gebeurd in plaats van kandidaten één voor één bekend maken en dit uitsmeren over een langere periode, 2) video’s rondom de reguliere Wie is de Mol-afleveringen zijn verminderd en (3) MolTalk wordt uitgezonden op Nederland 3, zodat mensen echt bewust moeten zappen en kiezen om ook nog MolTalk te gaan kijken in plaats van dat het op dezelfde zender wordt uitgezonden. Deze maatregelen zijn genomen om een Mol-overkill te voorkomen.
- Rick, als regisseur, gaf aan bewust dit jaar te hebben gekozen om aflevering 1 meteen te starten met/midden in een opdracht. Uit het verleden zou zijn gebleken dat de intro's, te langdradig zouden zijn en nogmaals een speluitleg van Art in bijvoorbeeld een loods (2016), zou ook niet nogmaals een optie zijn.
- Rick gaf aan dat alle beelden die wij zien in de uitzending worden opgenomen tijdens de opnames. Het is dus niet zo dat apart nog impressiebeelden worden opgenomen buiten de reguliere opnameperiode.

Scoops die een mogelijke spoiler bevatten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Uit een gesprek met Roos kon ik nog opmaken dat zij en de andere huidige kandidaten niet tijdens MolTalk in het publiek mogen zitten, omdat kijkers dan mogelijk op basis van gezichtsuitdrukkingen, zaken zouden kunnen aflezen. Om die reden zullen wij de huidige kandidaten dan ook niet zien tijdens MolTalk. Roos leest overigens geen fora.

Daarnaast heb ik van Margriet nog een presentatiekaartje gekregen:
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #122 Gepost op: 15-01-2017, 13:35:40 »
Wauw wat enorm leuk om allemaal te lezen Jelsir! Ook leuk om te zien dat een All Stars seizoen niet uitgesloten is! En dat alle onbeantwoorde vragen alsnog beantwoord worden!!
Frankje Lapi

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #123 Gepost op: 15-01-2017, 13:40:53 »
Eerste item in de spoiler:  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #124 Gepost op: 15-01-2017, 13:49:11 »
Super avond moet jij gehad hebben :O :D

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #125 Gepost op: 15-01-2017, 15:41:51 »
Toch wel jammer om te zien dat het begin van Moltalk een beetje gescript was :-[. Ik hoopte er eigenlijk wel op dat dat "gevalletje tunnelvisie" en "ik blijf het zeggen" naar eigen zeggen van Margriet en Chris was maar blijkbaar niet dus.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #126 Gepost op: 15-01-2017, 17:11:49 »
Wat een geweldige scoops!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk
« Reactie #127 Gepost op: 15-01-2017, 19:03:13 »
Super avond moet jij gehad hebben :O :D
ik ook, hoor. Jelsir en ik vielen wat de kandidaten betreft, met de neus in de boter.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #128 Gepost op: 15-01-2017, 19:04:21 »
Leuke verhalen!! ::bravo::

Overigens vond ik het gisteren een betere, meer inhoudelijke, aflevering dan vorige week!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk
« Reactie #129 Gepost op: 15-01-2017, 19:45:44 »
Nog een kleine aanvullende scoop:
Art gaf aan dat hij de Elvis opdracht had verzonnen (voor Jeroen) in aflevering 2. Zoals jullie weten is Art een grote fan van Elvis.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #130 Gepost op: 15-01-2017, 19:47:55 »
Nog een kleine aanvullende scoop:
Art gaf aan dat hij de Elvis opdracht had verzonnen (voor Jeroen) in aflevering 2. Zoals jullie weten is Art een grote fan van Elvis.


Dan heeft Art ook nog eens het geluk dat hij de winnaar van seizoen elf is.  ::tandpastasmiley::
(sorry kon het niet laten)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #131 Gepost op: 15-01-2017, 19:52:31 »
Dan heeft Art ook nog eens het geluk dat hij de winnaar van seizoen elf is.  ::tandpastasmiley::

Nominatie. ;)

@Jelsir: Leuke weetjes! ::ok::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #132 Gepost op: 15-01-2017, 20:02:00 »
ik ook, hoor. Jelsir en ik vielen wat de kandidaten betreft, met de neus in de boter.
Och heb ik helemaal gemist dat jij er ook was :D
In ieder geval een super avond gehad. Wie weet mag je nog een keer komen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk
« Reactie #133 Gepost op: 15-01-2017, 21:17:48 »
Hihi, zonder mijn toegangsbewijs was Jelsir niet eens binnengekomen. Ik had die toegang voor 2 gewonnen.....

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #134 Gepost op: 15-01-2017, 21:34:48 »
Heel aardig kijkje in de (bij-)keuken moeten jullie hebben gehad.

Hebben jullie ook nog de kans gehad om kandidaten te zien/spreken?

Ik las ergens dat er nogal wat bij Moltalk zaten gisteravond.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk
« Reactie #135 Gepost op: 15-01-2017, 21:57:17 »
8 van de 10 van serie 17 zaten/stonden in de coulissen.

Margriet en Chris heb ik vooraf en achteraf even gesproken. Cecile heeft een krabbel gezet op een van de blokjes van de indianen-puzzel uit de Dominicaanse Republiek.

Met Sanne en Jeroen, en met Chris en Margriet sta ik op de foto.

Sigrid heeft een paar uitgeprinte screenshots ondertekend, en lachte zeer geheimzinnig toen ik de theorie onthulde die mij bij Moltalk had gebracht, en voor de rest was ik het zelf schuld dat ik bijna mijn laatste treinverbinding miste. Maar de kans om de deelnemers van dit seizoen - voor zover aanwezig - te spreken, wilde ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan.


Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #136 Gepost op: 15-01-2017, 23:11:43 »
Dat heb je dan mooi voor elkaar gekregen, Bodejos.

Ja, Sigrid kan inderdaad - soms minder en soms meer subtiel -  geheimzinnig kijken. Leuk, dat je onder meer dat nu eens van dichtbij hebt mogen aanschouwen en dat je fijne souvenirs hebt gekregen.

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #137 Gepost op: 18-01-2017, 22:36:24 »
Mijn vriend had stiekem een mail gestuurd en had gezegd dat ik een grote fan ben en de vraag of we mochten komen en hij heeft vandaag antwoord gekregen en ze hebben twee kaartjes voor ons!! Ik ben zaterdag dus bij Moltalk!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #138 Gepost op: 19-01-2017, 07:34:29 »
Mijn vriend had stiekem een mail gestuurd en had gezegd dat ik een grote fan ben en de vraag of we mochten komen en hij heeft vandaag antwoord gekregen en ze hebben twee kaartjes voor ons!! Ik ben zaterdag dus bij Moltalk!

Wat aardig van je vriend en de MolTalkers. ::ok::

Ik ben er zaterdag ook want twee weken geleden ging niet door en toen ik dat uitlegde kon ik zo weer komen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #139 Gepost op: 19-01-2017, 10:25:25 »
@Heinz en Wessel. Kunnen jullie kort beschrijven hoe jullie eruit zien, dan weet ik naar wie ik (nog meer) moet kijken.
In ieder geval: veel plezier daar!

Als ik zwaai, zwaaien jullie dan terug?  ::tandpastasmiley::