Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 100051 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Moltalk
« Reactie #200 Gepost op: 4-02-2017, 22:09:19 »
Lieve Kitty, wat wordt Thomas in Moltalo uit de wind gehouden, zeg ::)
Woosie down?

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Moltalk
« Reactie #201 Gepost op: 4-02-2017, 22:20:02 »
Hoe onafhankelijk is Moltalk eigenlijk?

Totaal niet onafhankelijk, het is slechts een goedkope manier om het succes van het programma nog iets verder uit te melken en een vehikel om de echte Mol minder verdacht te laten lijken.
Het is jammer dat de oorspronkelijke, meer analytische, opzet totaal verloren gegaan, maar het scoort goed bij de kijkers, dus de AVROTROS heeft geen reden om te klagen.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #202 Gepost op: 4-02-2017, 22:33:58 »
Lieve Kitty, wat wordt Thomas in Moltalo uit de wind gehouden, zeg ::)
Chris die met een aantal tweets kwam met aanwijzingen en twee gasten die hem verdenken... ik vind dat wel meevallen

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #203 Gepost op: 4-02-2017, 22:35:55 »
Lieve Kitty, wat wordt Thomas in Moltalo uit de wind gehouden, zeg ::)
Niet echt hoor. Ze vertelden over die enveloppentoestand, er kwamen tweets met aanwijzingen richting Thomas voorbij en Kees en Kim gaven aan op Thomas te zitten. Wat wil je nog meer?

Totaal niet onafhankelijk, het is slechts een goedkope manier om het succes van het programma nog iets verder uit te melken en een vehikel om de echte Mol minder verdacht te laten lijken.
Het is jammer dat de oorspronkelijke, meer analytische, opzet totaal verloren gegaan, maar het scoort goed bij de kijkers, dus de AVROTROS heeft geen reden om te klagen.

Meen toch gelezen te hebben dat  Margriet en Chris niet weten wie de mol is.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 22:38:13 door Whiskers »

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #204 Gepost op: 4-02-2017, 22:38:07 »
Chris die met een aantal tweets kwam met aanwijzingen en twee gasten die hem verdenken... ik vind dat wel meevallen

Precies.. Hij haalde mijn tweet ook aan. :)
Carpe Diem

Offline Draco

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #205 Gepost op: 4-02-2017, 22:45:44 »
Ik vind het wel logisch dat Moltalk probeert van iedere kandidaat een verdacht moment te vinden of een theorie. Tenslotte zijn de meningen ook verdeeld over wie de mol is! Voor sommigen was het tot een paar uur geleden nog overduidelijk dat Jeroen de mol was.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Moltalk
« Reactie #206 Gepost op: 4-02-2017, 22:49:11 »
Kennelijk heb ik de uitzending anders beleefd. Ik vond dat er heel duidelijk zo veel mogelijk gespreid werd door de aanwezigen. Thomas staat hier op 98% of zo, en daar op 10.
Woosie down?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #207 Gepost op: 4-02-2017, 22:51:02 »
Kennelijk heb ik de uitzending anders beleefd. Ik vond dat er heel duidelijk zo veel mogelijk gespreid werd door de aanwezigen. Thomas staat hier op 98% of zo, en daar op 10.
Van de aanwezige gasten (ex-mollen) gaan er 2 voor Thomas...

Offline Draco

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #208 Gepost op: 4-02-2017, 22:54:50 »
Kennelijk heb ik de uitzending anders beleefd. Ik vond dat er heel duidelijk zo veel mogelijk gespreid werd door de aanwezigen. Thomas staat hier op 98% of zo, en daar op 10.

Bedoel je in de app? Want die app staat los van Moltalk.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #209 Gepost op: 4-02-2017, 22:55:03 »
Van de aanwezige gasten (ex-mollen) gaan er 2 voor Thomas...

Kees leek zelfs een beetje te strugglen met het uiten van zijn verdenking. Alsof hij het wel heel zeker weet maar dat niet wilt zeggen om het programma niet dood te maken.

Margriet stuurde wel een beetje. Die ongelovige blik van haar: "Maar waarom Thomas?"

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Moltalk
« Reactie #210 Gepost op: 4-02-2017, 22:56:02 »
Bedoel je in de app? Want die app staat los van Moltalk.

Maar de resultaten van de app worden in Moltalk getoond en geduid, toch?


---
Kees leek zelfs een beetje te strugglen met het uiten van zijn verdenking. Alsof hij het wel heel zeker weet maar dat niet wilt zeggen om het programma niet dood te maken.

Margriet stuurde wel een beetje. Die ongelovige blik van haar: "Maar waarom Thomas?"

Precies. Dat bedoel ik.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2017, 11:29:18 door Lukie4 »
Woosie down?

Offline Draco

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #211 Gepost op: 4-02-2017, 22:58:28 »
Maar de resultaten van de app worden in Moltalk getoond en geduid, toch?

Ja, maar pas op het laatst haalt Chris die resultaten erbij, en die zijn van voor de uitzending (en inmiddels alweer behoorlijk anders). Het is meer een korte 'en wat denkt de rest van Nederland?' nadat de drie gasten zijn gevraagd wat zij denken. En als een gast een verdachte heeft, vind ik het niet raar dat Margriet vraagt waarom ze degene verdenken.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 23:02:04 door Draco »

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #212 Gepost op: 4-02-2017, 23:08:05 »
Precies. Dat bedoel ik.

Maar dat is toch goed?  Ze is de presentatrice van mol talk,  die moet doorvragen.  Anders kan iedereen loos namen gaan noemen zonder onderbouwing. 


Los daarvan weten zij ook wel nu al wie de mol is, en voor de sfeer van het programma is het natuurlijk beter om het in het midden te houden. 

Net als met voetbal wedstrijden,  als de uitslag op voorhand bekend zou zijn zou ook niemand meer gaan kijken.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #213 Gepost op: 4-02-2017, 23:10:53 »
Kennelijk heb ik de uitzending anders beleefd. Ik vond dat er heel duidelijk zo veel mogelijk gespreid werd door de aanwezigen. Thomas staat hier op 98% of zo, en daar op 10.

Ik heb mijn mening hier al eens op gegeven.
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=60253.msg1998780#msg1998780



Verder (los van jouw bericht) lees ik week in week uit hetzelfde over Moltalk. Dat ze niet objectief zijn en Thomas (of Klaas, Susan of wie dan ook) buiten schot houden. Zelf ervaar ik dat totaal niet zo en zie ik gewoon een programma dat iedere kandidaat naar voren haalt met verdachte of onverdachte dingen, wat naar mijn mening ook het beste is voor het programma.

Ik ben dat gezeur eerlijk gezegd een beetje beu (oké, ik weet het ik zeur dat ik het zeuren beu ben. :D)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Moltalk
« Reactie #214 Gepost op: 4-02-2017, 23:14:06 »

Ik ben dat gezeur eerlijk gezegd een beetje beu (oké, ik weet het ik zeur dat ik het zeuren beu ben. :D)

Dat mag. Net zoals ik mag vinden dat WIDM inclusief alle fuss eromheen steeds meer een gescripte BN'er-soap dreigt te worden die weinig meer met reality TV te maken heeft.  ::zwaai::


---
Maar dat is toch goed?  Ze is de presentatrice van mol talk,  die moet doorvragen.  Anders kan iedereen loos namen gaan noemen zonder onderbouwing. 


Los daarvan weten zij ook wel nu al wie de mol is, en voor de sfeer van het programma is het natuurlijk beter om het in het midden te houden. 

Net als met voetbal wedstrijden,  als de uitslag op voorhand bekend zou zijn zou ook niemand meer gaan kijken.

Als zij al weten wie de mol is, of dat denken te weten, dan mogen ze dat laten blijken. Anders is het gewoon een toneelstukje op de zaterdagavond.

Je vergelijking met voetbalwedstrijden begrijp ik niet zo. De wedstrijd is toch nog niet gespeeld? Wat we hier zien is een voor- of pauzebeschouwing waarin Ajax tegen SC Boerenkoolstronkeradeel moet spelen en alle analytici zich in allerlei bochten wringen om de kijker wijs te maken dat Boerenkoolstronkeradeel met nauwelijks twee doelpunten in de afgelopen 57 jaar nog altijd evenveel kans maakt op de Europacup (ofzo, ik weet niets van foebel).
« Laatst bewerkt op: 5-02-2017, 11:28:54 door Lukie4, Reden: twee berichten achter elkaar samengevoegd »
Woosie down?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #215 Gepost op: 4-02-2017, 23:28:42 »
Dat ie een Oscar gaat knutselen van papier maché? Hoeft niet, hij heeft er nog eentje die ie ooit van Pac heeft gekregen.

Daar moest ik aan denken toen ie dat zei. Ik had zoiets van: ja, makkelijk zeggen. Die heb je nog liggen!  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #216 Gepost op: 4-02-2017, 23:31:52 »
Als zij al weten wie de mol is, of dat denken te weten, dan mogen ze dat laten blijken. Anders is het gewoon een toneelstukje op de zaterdagavond.

Je vergelijking met voetbalwedstrijden begrijp ik niet zo. De wedstrijd is toch nog niet gespeeld? Wat we hier zien is een voor- of pauzebeschouwing waarin Ajax tegen SC Boerenkoolstronkeradeel moet spelen en alle analytici zich in allerlei bochten wringen om de kijker wijs te maken dat Boerenkoolstronkeradeel met nauwelijks twee doelpunten in de afgelopen 57 jaar nog altijd evenveel kans maakt op de Europacup (ofzo, ik weet niets van foebel).

 ::rofl:: ::rofl::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #217 Gepost op: 5-02-2017, 00:09:26 »
Kees leek zelfs een beetje te strugglen met het uiten van zijn verdenking. Alsof hij het wel heel zeker weet maar dat niet wilt zeggen om het programma niet dood te maken.

Margriet stuurde wel een beetje. Die ongelovige blik van haar: "Maar waarom Thomas?"

Margriet stuurt wel meer dan een beetje. Het is nu iets minder dan afgelopen weken, maar het leek wel of het woord Thomas verboden was te noemen. Ben benieuwd hoe ze dat volgende week gaat aanpakken. Om Thomas kan je toch echt niet heen.

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #218 Gepost op: 5-02-2017, 00:42:54 »
Margriet stuurt wel meer dan een beetje. Het is nu iets minder dan afgelopen weken, maar het leek wel of het woord Thomas verboden was te noemen. Ben benieuwd hoe ze dat volgende week gaat aanpakken. Om Thomas kan je toch echt niet heen.

Ik vond het juist opvallend dat ze hierover doorging. Kees noemde Thomas en Inge noemde iets anders, en Inge kreeg de kans om te praten. Als de makers Thomas uit de wind wilden houden, dan zou Margriet hier niet doorgevraagd hebben. Ze gaf Kees een extra kans om over Thomas en zijn verdachte acties te praten.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #219 Gepost op: 5-02-2017, 06:44:42 »
Ik vond Moltalk al best leuk om te kijken maar dit seizoen vind ik het geweldig. Margriet en Chris zijn een gouden duo. Chris die in het rond stuitert en heerlijk open kan vertellen, Margriet die gortdroog verschrikkelijke dingen kan zeggen. Je komt niet veel dichterbij de mol ermee maar het is hilarisch om te kijken (vind ik dan)