Poll

Wie is de afvaller?

Diederik
Jochem
Sanne
Thomas
niemand

Auteur Topic: Wie wordt de afvaller?  (gelezen 62404 keer)

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #180 Gepost op: 15-02-2017, 17:17:10 »
ik denk ook ima
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #181 Gepost op: 15-02-2017, 18:03:34 »
Jochem. Ik denk ook dat hij afgelopen week al het rode scherm gekregen had.
🜃

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #182 Gepost op: 15-02-2017, 19:54:01 »
Ik zit een beetje in een lastige spagaat. Imanuelle is momenteel mijn mol, maar volgens mijn eigen 'naar huis'-theorie zou ze er ook wel eens uit kunnen vliegen zaterdag. Maar aangezien dat in aflevering 5 al wat gecompliceerder lag, ga ik op wat aanvullende (voor velerlei uitleg vatbare) aanwijzinkjes af, op basis waarvan ik vermoed dat Sanne of Diederik af gaat vallen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #183 Gepost op: 16-02-2017, 12:53:50 »
Imanuelle want ze zit vol op Diederik. En Diederik volgende week. Want hij zit vol op Jochem. Finale mol Thomas en Sanne en Jochem.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2017, 14:11:43 door hrvdg7 »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #184 Gepost op: 16-02-2017, 12:59:32 »
Ik beredeneer wellicht wat te simplistisch maar ik vermoed Ima, met name omdat widm// montage de andere kandidaten verdachter maakt, zoals Jochem en Diederik. Ze willen dat mensen straks nog wat te speculeren hebben.
Meer L

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #185 Gepost op: 16-02-2017, 16:30:44 »
Imanuelle want ze zit vol op Diederik. En Diederik volgende week. Want hij zit vol op Jochem. Finale mol Thomas en Sanne en Jochem.
Waarom zou Ima dan eerder afvallen dan Diederik? beiden zitten op de verkeerde mol (volgens jou theorie) en er zijn meer overeenkomsten tussen Diederik en Thomas (kamergenoten) dan tussen Jochem en Thomas. Dus als ze beiden vol inzetten op hun mol en Thomas is inderdaad de echte mol, dan acht ik de kans groter dat Diederik eerst gaat.

Ik denk ook dat Thomas de mol is en heb ingezet op Diederik als afvaller, exact vanwege bovenstaand verhaal.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #186 Gepost op: 16-02-2017, 16:38:51 »
Diederik.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #187 Gepost op: 16-02-2017, 19:00:19 »
ik denk dat sanne en thomas in de finale kom dus blijven er nog 3 kandidaten over.
diederik kan er in blijven als thomas wat opdrachten met sanne doet om zo zijn bondgenoot erin te houden.
blijven ima en jochem over. ik vind dat jochem verdacht is gemaakt en dus zou het mij niet verbazen als hij de finale haalt. dus ik stem op ima
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #188 Gepost op: 17-02-2017, 13:11:32 »
Vooruit, laat ik eens gek doen. Dat doe ik normaal immers nooit. ::rofl::

Thomas valt af. Ik heb zojuist nog wat fragmenten van de laatste aflevering bekeken en daarin viel me ineens het volgende op: Thomas ziet rood (het shirt van Diederik) en trekt de deur achter zich dicht (valt af).



Het lijkt een beetje op de hints die naar afvaller Jeroen wezen. Rode poster = rood scherm en het doek valt = valt af. En aangezien ik er vrijwel nooit naast zit...okee, da's niet helemaal waar. ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 17-02-2017, 13:13:10 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #189 Gepost op: 17-02-2017, 13:34:23 »
doe normaal hoor!!!??  ;D :-X ;D

Offline Tesselaar

  • Forumlid
  • Zit niet meer op Ima
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #190 Gepost op: 17-02-2017, 14:27:59 »
Ik denk dat Imanuelle niet afvalt.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #191 Gepost op: 17-02-2017, 14:34:27 »
doe normaal hoor!!!??  ;D :-X ;D
Lijkt me fantastisch!!!!  ;)
Meer L

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #192 Gepost op: 17-02-2017, 16:24:32 »
Diederik of Imanuelle. In die volgorde van waarschijnlijkheid.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2017, 16:26:05 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #193 Gepost op: 18-02-2017, 00:44:29 »
Vooruit, laat ik eens gek doen. Dat doe ik normaal immers nooit. ::rofl::

Thomas valt af. Ik heb zojuist nog wat fragmenten van de laatste aflevering bekeken en daarin viel me ineens het volgende op: Thomas ziet rood (het shirt van Diederik) en trekt de deur achter zich dicht (valt af).



Het lijkt een beetje op de hints die naar afvaller Jeroen wezen. Rode poster = rood scherm en het doek valt = valt af. En aangezien ik er vrijwel nooit naast zit...okee, da's niet helemaal waar. ::tandpastasmiley::

Mooi gevonden! Ik heb ook op Thomas ingezet als afvaller.
Als Imanuelle afvalt geeft de regie ons wel veel in handen over de mol. Dan kan Diederik de mol niet zijn omdat Ima haar test grotendeels op Diederik invult (,ze spreidt nog iets).
Bij Thomas en Jochem worden de verdenkingen nog wat in het midden gelaten. Thomas heeft Sanne als hoofdverdachte, Jochem kruist bij de test Turbo aan en vraagt zich af of hij iets over het hoofd ziet bij Thomas of Sanne.
Diederik vult op Sanne en Jochem in. Van Thomas weten we dus het minst.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #194 Gepost op: 18-02-2017, 02:46:14 »
Vooruit, laat ik eens gek doen. Dat doe ik normaal immers nooit. ::rofl::

Thomas valt af. Ik heb zojuist nog wat fragmenten van de laatste aflevering bekeken en daarin viel me ineens het volgende op: Thomas ziet rood (het shirt van Diederik) en trekt de deur achter zich dicht (valt af).



Het lijkt een beetje op de hints die naar afvaller Jeroen wezen. Rode poster = rood scherm en het doek valt = valt af. En aangezien ik er vrijwel nooit naast zit...okee, da's niet helemaal waar. ::tandpastasmiley::


Hahahaha, lijkt me echt geweldig! En het is een vreemd edoch opvallend beeld dat Thomas de deur van de auto dicht trekt, het viel me erg op tenminste.


Mooi gevonden! Ik heb ook op Thomas ingezet als afvaller.
Als Imanuelle afvalt geeft de regie ons wel veel in handen over de mol. Dan kan Diederik de mol niet zijn omdat Ima haar test grotendeels op Diederik invult (,ze spreidt nog iets).
Bij Thomas en Jochem worden de verdenkingen nog wat in het midden gelaten. Thomas heeft Sanne als hoofdverdachte, Jochem kruist bij de test Turbo aan en vraagt zich af of hij iets over het hoofd ziet bij Thomas of Sanne.
Diederik vult op Sanne en Jochem in. Van Thomas weten we dus het minst.

Past prima in mijn Diederik tunnel en klinkt best plausibel, waarom zou de regie zoveel weggegeven dat we iemand echt kunnen gaan afstrepen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #195 Gepost op: 18-02-2017, 12:00:54 »
Zou geweldig zijn als Thomas nu afvalt. Whoop, alle theorieën de deur uit. ::rofl::

Maar serieus, ik denk ook dat het Imanuelle wordt. Weer een bevestiging dat Diederik het niet is.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2017, 21:58:10 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #196 Gepost op: 18-02-2017, 13:13:15 »
Ik hoop Diederik, goed voor de pool en niet zo'n leuke deelnemer imo.

Diederik of Imanuelle. In die volgorde van waarschijnlijkheid.

Waarom denk je Diederik voor Ima?
« Laatst bewerkt op: 18-02-2017, 13:15:04 door Mollenmania »

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #197 Gepost op: 18-02-2017, 13:19:57 »
Ik denk dat de finale Thomas, Sanne en Jochem wordt. Dus dan is de afvaller Ima of Diederik. Ik heb een gevoel dat Ima af gaat vallen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #198 Gepost op: 18-02-2017, 13:27:58 »
Waarom denk je Diederik voor Ima?

Is dat niet gebaseerd op het feit dat Diederik Sanne verdenkt en Ima Diederik en dat minstens 1 vraag (geslacht van de Mol) al juist is voor Ima en niet voor Diederik in dat geval?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie wordt de afvaller?
« Reactie #199 Gepost op: 18-02-2017, 16:26:08 »
Zou geweldig zijn als Thomas nu afvalt. Whoop, alle theorieën de deur uit. ::rofl::

Maar serieus, ik denk ook dat het Immanuelle wordt. Weer een bevestiging dat Diederik het niet is.

Ik denk eigenlijk dat veel molloten hier zich laten inpalmen door de montage.

Ik denk namelijk dat Ima, Jochem, maar ook Thomas en Sanne op Diederik zitten.
Ima en Jochem zien we het ook van, maar ik denk dat Thomas ook op Diederik zit maar dat de montage dit verbloemt zodat het 2-2 lijkt en dat er ook nog mensen op Sanne/Jochem zitten. Anders zou het stukje ook nooit zo duidelijk in beeld zijn van vorige week dat Thomas en Diederik ons kijkers meegeven dat hun 'molverdachte' Sanne naar hun toekwam. Dat is dus duidelijk onder een hoedje spelen van Diederik en Thomas. Ik denk dat Sanne Diederik ook verdenkt.

Het enige wat deze theorie zou tegenspreken is dat of Jochem of Ima (de grootste in beeld Diederik verdenkers) vorige dan een rood scherm hadden moeten krijgen. Of dat gebeurt deze week en dan lijkt het voor ons kijkers dan Diederik het dus niet kan zijn omdat Ima of Jochem weg is. Waarschijnlijk Ima omdat Jochem in de montage heel erg verdacht wordt gemaakt dus die willen ze overhebben aan het einde samen met Diederik.