Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Om mee te doen aan WIDM bedoel je?
Ja dat bedoel ik. Niet aan de mol in België nee. Hij sprak vooral over zijn ervaringen in WIDM, de Nederlandse versie dus. En hoe het kon dat een Vlaming als hij daar aan mee kon doen.Maar hij volgde De Mol dus wel, keek elke dinsdagochtend (want wonend in Nederland).
Interessant!Zou dan precies de Mol hebben afgezegd? Zou dit de reden zijn waarom Thomas met zo weinig voorkennis op pad ging? (Los van dat het ook een goede tactiek kan zijn)
Ik heb het misschien zelf fout geïnterpreteerd, maar is het verhaal niet dat Thomas gevraagd werd voor WIDM16 en dat hij toen niet mee kon? Dus dat hij voor WIDM17 wel ruim op tijd gevraagd werd.
Ah, een stuk logischer Is het nog ergens terug te luisteren anders? Lijkt me sowieso een leuk interview
sorry voor de onduidelijkheid maar het was inderdaad wat Hulpmol zei. Geen idee of het terug te luisteren is maar het was in ieder geval op de zender mnm zo rond kwart voor 7/7 uur denk ik..
'k Heb 'm inmiddels! Als het goed is hier in de laatste tien minuten
(zou Art een voorbeeld aan mogen nemen)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
680 gasten en 1 vaste bezoeker