Auteur Topic: [KANDIDAAT] Davey  (gelezen 49781 keer)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #80 Gepost op: 7-03-2017, 13:13:04 »
Ik schrijf Davey niet af. De eerste opdracht lukraak GPS uitschakelen,

Lukraak de GPS uitschakelen en je laat de goede dan aanstaan?

2e opdracht verkeerd antwoord en vlot van Monet afstappen,

Vlot zou ik het niet noemen. Annelies probeerde al eens een eerste keer en toen zijn ze toch voor Sam gegaan. Toen Annelies een tweede keer begon te drukken op Monet toen is Davey er af gegaan.

3e opdracht op de plek staan waar hij controle heeft.

Schiet op het einde nog snel 1500 euro in de pot en als Hans zichzelf neerschiet, is het zelfs +5000 euro in de pot dankzij Davey.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 7-03-2017, 21:25:32 »
Davey heb ik definitief als mol doorstreept. Na de 4e aflevering waren al ernstige twijfels maar na de GPS-opdracht waar hij gemakkelijk had kunnen mollen (de verkeerde GPS uitschakelen, een verkeerde weg nemen, te traag rijden ...) in combinatie met de café-opdracht van aflevering 4 (de locatie zoeken op basis van het dialect en de gemeente Essen suggereren) en in mindere mate de fietsopdracht waar hij resoluut voor het geld koos en 2 opdrachten uitvoerde kan ik hem niet meer als mol zien. In 3 opeenvolgende opdrachten geld direct of indirect in de pot brengen, dat doet geen enkele mol.
Het hungry game-spel had dankzij Davey ook geld opgeleverd moest Hans zichzelf uitgeschakeld hebben of zijn schuilplaats hebben verlaten en zich laten afschieten.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2017, 21:36:12 door Luc »

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #82 Gepost op: 7-03-2017, 21:27:39 »
ik moet weg hier ::zwaai::

het kan niet meer.  GPS opdracht kon hij zonder problemen laten mislukken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #83 Gepost op: 7-03-2017, 22:00:15 »
Davey is kandidaat. Wel een erge slimme en behoorlijk fanatieke. Ik zie hem de finale wel halen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 7-03-2017, 22:54:16 »
Ook bij mij een streep. Hij wordt de verliezer denk ik.
Frankje Lapi

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #85 Gepost op: 7-03-2017, 23:13:10 »
Ook het afschieten van zijn lief past niet echt bij een mol. Als hij haar in Leven laat is er nog minder in de pot en wat Boeit een mol die vrijstelling nu. Nee bij de hunger games zien we overduidelijk davey als kandidaat, samen met de gps opdracht en de fiets vorige week valt davey als mol af.

Offline Moloproller

• Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
« Reactie #86 Gepost op: 7-03-2017, 23:17:25 »
Ook het afschieten van zijn lief past niet echt bij een mol. Als hij haar in Leven laat is er nog minder in de pot en wat Boeit een mol die vrijstelling nu. Nee bij de hunger games zien we overduidelijk davey als kandidaat, samen met de gps opdracht en de fiets vorige week valt davey als mol af.
Door in de positie van de vrijstelling te staan, wordt hij wel schietschijf nr. 1. Anderen moeten hem afknallen om die vrijstelling te halen. En doen ze dat, is er ineens 5000 uit de pot.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #87 Gepost op: 7-03-2017, 23:51:20 »
Zou een mol in de last showdown minuut nog 4 mensen afschieten en t risiko nemen dat Hans zich zelf elimineert?
Waarom laat mol davey zich niet ten onder gaan in the shootout van die laatste minuut, zeker 5000 euro niet in pot en hoe meer mensen er nog leven hoe meer geld uit pot.

Of de spel drift can mol davey wint t hier van de tactische motivatie of davey is hier gewoon een kandidaat die de vrijstelling een Prijs vindt en die op dat moment geen directe invloed meer had op enige overlevende te worden.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 8-03-2017, 07:38:35 »
Door in de positie van de vrijstelling te staan, wordt hij wel schietschijf nr. 1. Anderen moeten hem afknallen om die vrijstelling te halen. En doen ze dat, is er ineens 5000 uit de pot.
en waarom schiet hij dan nog zijn vriendin af?
Hiervoor zorgt hij dat er minder geld uit de pot gaat.
klaar voor de strijd

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #89 Gepost op: 9-03-2017, 12:27:11 »
Wat mij opviel bij Davey was dat hij antwoorden op de vraag: Ben jij de mol? Hij kwam met een dubbele ontkenning. Nee en Niet. Dubbele ontkenning is Ja ik ben de mol.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #90 Gepost op: 9-03-2017, 12:32:03 »
Wat mij opviel bij Davey was dat hij antwoorden op de vraag: Ben jij de mol? Hij kwam met een dubbele ontkenning. Nee en Niet. Dubbele ontkenning is Ja ik ben de mol.
Ja goede, viel mij ook op! En zo heeft hij meer van die dingen....Hij is er als de kippen bij telkens en heeft de beste molposities tot nu toe.
Meer L

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #91 Gepost op: 10-03-2017, 11:44:38 »
De enige die ik zo heb afgeschreven als mol. Hij doet veel te veel goed...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Moloproller

• Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
« Reactie #92 Gepost op: 10-03-2017, 19:38:43 »
Dank je moedermol om mij nog verder te helpen door m'n tunnel!  ;D
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 13-03-2017, 23:33:47 »
Wat me opviel: vlak voor het maken van de test hoor je de voiceover van Gilles zeggen: Iedereen was net op enkele centimeters van de mol.... maar wie is die saboteur?

Op datzelfde moment komt onderstaande shot in beeld

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #94 Gepost op: 13-03-2017, 23:44:42 »
Iemand die Davey nog verdenkt na zijn slaapprestatie? ::slaap::

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 13-03-2017, 23:48:54 »

Ik geloof ook al lang niet meer dat hij de Mol is, maar hij dronk 2 tassen koffie op voorhand. Dat heeft veel mensen ertoe aangezet om hem niet te laten slapen tot er al meer dan een halfuur weg was. En Robin en Annelies hebben de opdracht al laten kelderen nog voor ie begonnen was. Al wat daarna gebeurd is, is niet relevant voor de Mol dus kan Davey als ie de Mol is gewoon slapen zonder zorgen.

Maar goed, ik denk dat ik nu iets té ver doordenk en dat Davey inderdaad gewoon de Mol niet is.

Online RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #96 Gepost op: 13-03-2017, 23:51:17 »

::jaja:: Hij wist dat Robin en Sam niet geslapen hadden en ging er niet van uit dat het laatste halfuur nog iemand met hem zou komen wisselen. Zo kon hij dus even zijn best doen als Mol.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 13-03-2017, 23:53:05 »
Het zou een meesterzet zijn

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #98 Gepost op: 13-03-2017, 23:56:03 »
Er zijn inderdaad nog prima argumenten te bedenken waarom zijn slaapprestatie niet onmols hoeft te zijn. Maar alles bij elkaar (fietsopdracht, café in Essen, gps'en, Hunger Games, slaapprestatie) is het voor mij in ieder geval véél logischer om te concluderen dat Davey een prima kandidaat is en geen Mol.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 14-03-2017, 00:03:40 »
Er zijn inderdaad nog prima argumenten te bedenken waarom zijn slaapprestatie niet onmols hoeft te zijn. Maar alles bij elkaar (fietsopdracht, café in Essen, gps'en, Hunger Games, slaapprestatie) is het voor mij in ieder geval véél logischer om te concluderen dat Davey een prima kandidaat is en geen Mol.

Ja, het is veel te veel aan het worden. Er is bijna geen zaak meer te maken voor hem als Mol. Al kwam ik vandaag (voor de aflevering dus) nog mensen tegen die op Davey zitten. ;D