Auteur Topic: [KANDIDAAT] Davey  (gelezen 49786 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Davey
« Reactie #100 Gepost op: 14-03-2017, 00:09:28 »
Ja, het is veel te veel aan het worden. Er is bijna geen zaak meer te maken voor hem als Mol. Al kwam ik vandaag (voor de aflevering dus) nog mensen tegen die op Davey zitten. ;D

Ja.. mijn vriend zit ook nog steeds op Davey. Nu nog steeds! Heel frustrerend  ::)  ::rofl::

Mede om hints zoals ik eerder hier plaatste vanavond. 

Ik heb hem sinds de vorige afl echt afgeschreven.

Het is een vrouw dit jaar  ::jaja::

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #101 Gepost op: 14-03-2017, 00:13:03 »
Ja.. mijn vriend zit ook nog steeds op Davey. Nu nog steeds! Heel frustrerend  ::)  ::rofl::

Mede om hints zoals ik eerder hier plaatste vanavond. 

Ik heb hem sinds de vorige afl echt afgeschreven.

Het is een vrouw dit jaar  ::jaja::

Ik leg dan uit dat Davey koos voor geld en niet voor comfort in de fietsopdracht en dan is het antwoord: 'Ja, maar hij pakte de kettingspanner.' ;D Maar het Essen's café krijgt de meeste Daveyverdenkers wel even stil. ;D

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #102 Gepost op: 14-03-2017, 00:13:48 »
fietsopdracht awel die wil ik davey nog geven als Mol. ver vooruit fietsen daar lekker treuzelen en dan weer verder als de rest komt

bij t cafe in essen is hij gewoon bijna in zijn eentje verantwoordelijk voor t vinden van t juiste cafe. raar voor een Mol

slaapprestatie : robin heeft niet geslapen, sam ook amper dus dan kan je makkelijk gaan slapen en zeker omdat er nog iemand gslapen moet hebben om de opdracht te doen slapen, niet perse Onmols

gps: naja hier had hij alle kans vd wereld om niet op tijd te doen aankomen. ik geloof dat ze bij de eerste splitsing al een verschil van mening over rechts of links hadden. verder maakt hij een paar keuzes die als Mol lastig te verklaren zijn, bv niet ingaan op het terugdraaien zoals hans voorstelt, het scheelt namelijk allemaal tijd. tuurlijk is de mol als held die in de dying seconds de winnende erin schiet altijd mooi, maar geheel onnodig

hunger games: prima tactisch gespeeld als kandidaat, maar als Mol was t afschieten van zijn leif, eline en robin en sofie nergens voor nodig.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 14-03-2017, 00:14:26 »
Ik leg dan uit dat Davey koos voor geld en niet voor comfort in de fietsopdracht en dan is het antwoord: 'Ja, maar hij pakte de kettingspanner.' ;D Maar het Essen's café krijgt de meeste Daveyverdenkers wel even stil. ;D

De GPS opdracht kreeg m ook ff stil  ::rofl::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 14-03-2017, 00:16:24 »
De GPS opdracht kreeg m ook ff stil  ::rofl::
;D

Maar ja, bracht de voorgaande aflevering mijn Davey verdenking flink aan het twijfelen, na vanavond is er geen twijfel meer. En die fietsspanner meenemen? Ach das een gevalletje verdacht over willen komen als kandidaat  ::vergroot:: Nee, Davey heeft inmiddels in zoveel situaties niet de kans gegrepen echt te mollen terwijl daar alle ruimte voor was en koos de kandidatenoplossing, ging voor de pot. Opdat ie hem mag winnen  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 14-03-2017, 00:18:03 »
Eerlijk gezged kan ik Davey nog steeds prima als Mol zien. En als ie 't is is het misschien wel de beste ooit.

De voornaamste reden van mijn switch naar Eline is dan ook niet echt Davey's zogenaamd onmolse acties, maar vooral het vrijwel compleet ontbreken daarvan bij Eline en haar mimiek op momenten. (Maar ik blijf hopen op Davey)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 14-03-2017, 00:19:29 »
Opdat ie hem mag winnen  ::ok::

Voor mijn pool zou het beter zijn als hij verliest  :-X  8)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 14-03-2017, 00:21:19 »
Voor mijn pool zou het beter zijn als hij verliest  :-X  8)

Zou wat wezen, Sam was mijn verliezend finalist  :P Als Davey hem niet wint maar verliest komt het met mijn pool ammenooitniet goed. Want mijn mol zal dan ook wel niet goed zijn. Dus die pool winnen? Hoerenchance!  ::rofl::

Overigens zou ik Davey wel als mol een leuke mol vinden. Maar ik acht het inmiddels een stuk minder waarschijnlijk. Toch laat ik mij graag verrassen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #108 Gepost op: 14-03-2017, 01:56:12 »
Na 2 minuten slapen na net 2 koppen koffie achterover te hebben geslagen? :o
Zal best wat tijd tussen hebben gezeten maar toch ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 14-03-2017, 09:37:27 »
Nog meer mijn mol na gisteren.
Bij het ontwaken vraagt Robin, "blij dat je er nog bij bent Davey?"
Davey antwoord defensief: "Ik had wel een vrijstelling he"
De mol kent inderdaad geen opluchting van er nog bij te zijn, wat volgens mij voor elke kandidaat de meest oprechte emotie is.

Bij de blind date viel me op dat Davey niet alleen niks zei, maar zelfs niet keek. En na de proef was zijn reactie "ze hebben mij aangeraakt".
Ik vind dit heel bizar om zo over de mol te spreken tenzij je het over productiemedewerkers hebt.

Ook de dynamiek met Eline die hem niet vertrouwt (niet bij het duiken, niet bij de caravan) geeft me eerder het gevoel dat Eline kandidaat is (en wellicht finalist) en Davey mol, en niet omgekeerd.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2017, 09:38:59 door Betonmol »

Offline Klimduin

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 14-03-2017, 13:34:45 »
DJ Davey, 
op 22:18, minuten in de aflevering, zegt davey dat hij DJ wil zijn, vervolgens horen wij het nummer van The Police,  Roxanne (de muziek keuze van Davey). En de tekst: you dont have to put on the red light.
Zou dit een hint kunnen zijn naar het feit dat Davey nooit een rood scherm krijgt te zien omdat hij de mol is.
I

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #111 Gepost op: 14-03-2017, 23:11:54 »
Vergeet niet de rode drukknop in de auto,s. De rode drukknop in de blobopdracht, de rode knop in de beestenbende..

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 14-03-2017, 23:35:04 »

Bij de caravanopdracht dubieuze voorstellen doen, wil rijden zonder dat er iemand slaapt en nadat er al veel tijd verstreken is zelf errug lang gaat slapen. (hoe kan het dat het hem wel lukt?) waardoor er geen tijd meer is om nog een tweede te laten slapen.

??? Hij kan toch niet op commando slapen omdat hij de mol is ofzo? Als ze nog een tweede wilden laten slapen hadden ze hem wakker moeten maken. Daar had hij zelf geen invloed op, Annelies des te meer.

Lichaamstaal van Davey doet me soms twijfelen. Bijvoorbeeld bij de afsluiting van de opdracht  in de kamer van meet your mole doet hij heel zenuwachtig alsof hij iets te verbergen heeft.

Maar de onmolse acties op zijn naam zijn te groot om er voor mij een mol in te zien:

- Jessica er meteen op wijzen dat de kettingen niet los van elkaar komen door over elkaar heen te stappen
- Fietsparcours opdrachten helpen slagen, hard vooruitfietsen om tijd te winnen, binnenkomen voor de lantaarn
- De 5000 euro pakken bij vrijstelling schieten, en vervolgens niet geraakt worden. Anderen afschieten en daarmee het risico lopen dat er 5000 in de pot gaat.
- Bij de GPS'en binnen het gebied van de bestemming blijven zodat de opdracht uiteindelijk slaagt.

Ik denk dat Davey een fanatieke kandidaat is die echt voor de winst gaat en zichzelf verdacht probeert te maken.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2017, 23:36:43 door Mollenmania »

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #113 Gepost op: 15-03-2017, 00:24:38 »
Nee, omdat hij Davey de Van Rode heet, in de vorige aflevering het woord mol onder een rode baan bij het schilderij stond. Davey alweer met zijn rode jas bij de executie zit en een rood molboekje heeft. En omdat er al twee keer de rode lantaarn ( red light) in de serie voorkomt ::rofl::

Tof gevonden!

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 15-03-2017, 00:26:01 »
Vergeet niet de rode drukknop in de auto,s. De rode drukknop in de blobopdracht, de rode knop in de beestenbende..

En de hele meet your mol kamer was rood. :-\\ Ik ga twijfelen...

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 15-03-2017, 00:29:28 »
Zelfs de kaarsen waren rood.

En wie zat in het kleine huisje in de schaduw als enige? Davey

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #116 Gepost op: 15-03-2017, 11:16:36 »
Bij de caravanopdracht dubieuze voorstellen doen, wil rijden zonder dat er iemand slaapt en nadat er al veel tijd verstreken is zelf errug lang gaat slapen. (hoe kan het dat het hem wel lukt?) waardoor er geen tijd meer is om nog een tweede te laten slapen.

Hoe dat kan? Nou, als hij de Mol is, hoeft hij niet echt te slapen, maar zich alleen maar stil te houden. De productie beweert dan gewoon dat uit zijn gegevens bleek dat hij sliep.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Moloproller

• Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
« Reactie #117 Gepost op: 15-03-2017, 12:41:40 »
Hoe dat kan? Nou, als hij de Mol is, hoeft hij niet echt te slapen, maar zich alleen maar stil te houden. De productie beweert dan gewoon dat uit zijn gegevens bleek dat hij sliep.
Voor zo ver ik weet, vertelt de productie geen leugens.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 15-03-2017, 13:40:35 »
De pikkewijn was rode wijn.
Het doolhof was in redberry farm.

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 15-03-2017, 20:05:09 »
Aan de andere kant hoeft rood niet onomstotelijk naar Davey te verwijzen.
Robin linkt als naam ook naar rood (de kleur Robin Red bijvoorbeeld), en betekent roodborstje in het Engels uiteraard..