Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Heeft iemand nog het idee dat Hans de mol is? Ik schrijf hem echt af, het lijkt mij niet eerlijk om de mol pas in de tweede aflevering erbij te laten komen? Ik kan mij echt niet voorstellen dat de redactie die keuze maakt.
Ik niet. + wat met al die vragen in de eerste eliminatie? Daar stond toch niet bij elke vraag een optie voor Hans? Er zouden te weinig vragen zijn om echte verschillen te hebben (al was er een ex aequo), maar vooral: zouden de makers liegen in hun vragenlijst.
Zou erg raar zijn. Bijvoorbeeld: Was de mol een durver of een niet-durver? Dan zou er een optie bij moeten zijn 'geen van beide' of hans. Lijkt mij niet dat die er geweest is elke keer, heeft iemand een videobewijs hiervan?Als dat antwoord er niet was, kunnen we Hans 100% uitsluiten
Mijn twijfel gaat tussen Hans en Eline, maar besef me net wel: als Hans niet de Mol is, dan zou t wel zo netjes zijn als de Mol bij de 2e opdracht zorgt in Hans' groep te komen. Anders heeft de arme man hem/haar nog steeds niet in actie kunnen zien.
Wat fijn dat aflevering 2 nu gewoon direct vlot te bekijken was online!
Alleen werd Eline vrijwel meteen genoemd door Annelies als ik me goed herinner. Als Eline de mol is, had ze niet veel kans om hier tegenin te gaan.
Wat een heerlijke dynamiek. Bijna vergeten dat WIDM zo kan zijn.
Eens, maar wel heeeeeel verdacht toch dat hij die eliminatie van gisteren is doorgekomen door 2 spelers die er 6 dagen waren te verslaan. 2!!!!Dan moet je of een heel goed bond hebben gesloten en alle info hebben inmiddels maar dat lijkt mij sterk. We zien hem niet echt met iemand bonden, hij is vrij stil, verlegen bijna, op de achtergrond. Lijkt mij ook niet iemand die heel hardcore iemand informatie gaat vragen.Of hij heeft goed gegokt..Maar blijf het vreemd vinden dat hij er nu in zit en er 3 anderen al weg zijn. best verdacht!Hoofdverdachtes zijn met stip op nummer 1. Davey. 2. Annelies. 3. Marzena
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
785 gasten en 0 vaste bezoekers