Het was moelijk soms om niet fast forward naar de ontknoping te scrollen, zó spannend was de eliminatie. Elke aflevering denk ik, dit is de gaafste, maar het wordt alleen maar beter lijkt het. Ook enorm gelachen om zaken, de megalancering van Sam, het zuipfestijn, de dronken museumcapriolen. Marzena echt een van de leukste kandidaten, superjammer dat zij nu weg moet, na Jess die ook zo tof en energiek was.
Dacht zelf dat Bertrand of Eline misschien het rode scherm had. Zou wat zijn als Hans het was, hij was zo overtuigend in zijn redevoering waarom hij het absoluut niet was.
Annelies idd niet erg mols bezig deze aflevering, al lijkt ze rijp voor een lading pammetjes want zó ontzettend zenuwachtig de hele tijd. Bedacht me dat die hele kettingactie en de emotie naar Marzena toe misschien nog door haar in scene was gezet om een excuus te hebben voor haar algehele zenuwen, maar ze doet zich nog knulliger voor dan Milouschka toentertijd in 2006. Ik ben ook sterk aan het twijfelen geslagen. Wellicht Davey, wellicht toch Hans, die veel geld wegspeelde met laat drukken bij het luchtkussenspel, en een beroerde penguin maakte.. Al had hij dan toch zeker ook die vaas een drukkertje gegeven.
Maw; toch nog geen idee, heerlijk
Oh, en als Marzena de waarheid sprak over haar twee verdachten, Annelies en Bertrand, dan kan er een streep door Annelies lijkt me zo?