Ik ga ervanuit dat de Mol geen rood scherm had ( ongeschreven regel dat de mol geen rood scherm krijgt omdat hij niet aan de testen meedoet als het ware).
we weten dat annelies geen rood scherm had.en weten dat marzena geen rood scherm had.
Ik zou zeker zelf als ik rood had gezien, nooit toegeven , maar ik zou zwijgen zolang t kan.
het is in jouw voordeel dat niemand jouw aanwijst als degene met t rode scherm. f**k die 3000 euro maar even, het gaat om lijfsbehoud en doortocht naar afl 4.
heel even heb ik nog gedacht dat hans misschien als meester tacticus alles op zichzelf zou inzetten en dus bewust laatste wou worden,
als hij dat als Mol zou doen , zou t een oneerlijke molactie zijn, een mol die een rood scherm krijgt
als kandidaat dezelfde actie doen, je verliest t voordeel dat je hebt over de kleur van jouw scherm weten.
dus heb ik dat idee al snel naar de prullenmand verwezen.
er wordt nu gesteld dat degene met t rode scherm een groot voordeel heeft omdat hij weet dat hij op de verkeerde Mol zit. dit is slechts tendele waar, ook de anderen weten dat zij op een redelijk spoor zitten, aangezien zij geen rood scherm hebben gezien. en je kan de mol goed hebben maar teveel gespreid hebben. als je t slim speelde,m had je bij deze test niet veel moeten spreiden dan werd hje het meeste wijzer van je scherm