Mooi seizoen, met prachtige locaties en complimenten naar de productie, redactie, camera, geluid, regie e.v.a., maar over de mol ben ik niet erg enthousiast.. En ook de verborgen aanwijzing: De mol zei 'Holy Moly..' is wel erg ver gezocht.. Ik snap dat ze voorzichtig moeten zijn met hints ivm vorig jaar, maar laat dan 50% van de aanwijzingen weg en kom dan aan met 3 hele sterke
hints.
Verder was het prettig dat de finale wat langer duurde, alleen jammer dat dat opgevuld moest worden met publiek en contactpersonen van de finalisten, had eerder wat extra grappig beeldmateriaal willen zien, of geheime filmpjes over dat de mol informatie kreeg voor vertrek.. Wel erg fijn dat ze zoveel informatie deelde over bijv. wie er met Yvonne dezelfde aantal juiste vragen had.
Maar over de mol, Thomas. Heeft soms wel mooie acties uitgehaald, maar dat hij dan op de grond ligt bij de walkie talkie opdracht.. Tja, dat is wel een beetje te gemakkelijk en vind ik niet echt 'knap' of 'spannend' te noemen. Ik mis een beetje het 'weggooien van het krijtje' moment van Anne-marie.. Dat soort sneaky momenten maakt voor mij een mol beter.
Mij viel Thomas het afgelopen seizoen helemaal niet op.. En dan kan je dat wel een betere mol noemen, maar iemand die vaak op de voorgrond staat EN het voor elkaar krijgt om de boel te misleiden, maakt voor mij een mol TOP.
Heb respect voor Thomas, maar dat hij overal wordt neergezet als een Top3 mol, ben ik het niet mee eens.