Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Totaal aantal stemmen: 77
Stine is de mol niet, want de mol zou een andere kandidaat niet adviseren te stoppen met het spel, die zou zich afzijdig houden. Stine heeft Jean-Marc geadviseerd te stoppen. Dus we kunnen Stine afschrijven als mol.
Waaruit maak je dit op? Ze heeft alleen geadviseerd om niet in een graafmachine te gaan rijden.
Want een mol is geen mens die logisch na kan denken? Als je er dan toch conclusies aan zou verbinden is het eerder mols dan onmols: hoe minder kandidaten hoe beter.
De mol zou adviseren om naar iemand van de productie te gaan. Stel Stine is de mol, en later blijkt dat Jean-Marc vol op Stine zat, dan heeft zij hem uit het spel gedirigeerd, dat kan natuurlijk niet.
Maar een mol weet toch ook dat het automatisch gaat betekenen dat er bij de test niemand naar huis zou moeten gaan? Dus wat schiet een mol daar dan mee op? En volgens mij maakt het voor een mol niet uit of hij nog met 2 kandidaten is of met 9 kandidaten? De andere kandidaten hebben er meer aan als de mede-kandidaten naar huis gaan. Het doel van de mol is om zo lang mogelijk onontdekt te blijven, terwijl het doel van de kandidaten tweeërlei is: het ontdekken van de mol, en daardoor te gaan winnen: dan is het dus veel handiger als er steeds minder kandidaten zijn.
Met halveren kies ik: Bella, Emilio, Jan, Olcay.
Voorlopig Stine en Olcay. Door Loes en Jan een potloodstreep. De rest kan ik nog niet wegstrepen.
Stine en Olcay zijn juist mijn 2 grootste verdachten.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
497 gasten en 0 vaste bezoekers