Ik heb alleeeeeeeeeeeen Olcay gedrukt. Heel erg on-Lo van mij he
Olcay kan ik mij werkelijk helemaal niets bij voorstellen als Onvoorbereide Mol.
Ik was maar naar Ruben gegaan omdat alles op hem wijst. Maar dan ook echt ALLES. Dus TOO obvious. Het feit dat Bella er al op hem uitging in aflevering 2 moet toch wijzen naar een soort Stine-secundair reagerende-kandidaat.
Met Jan zijn er wat voorkenniszaakjes. Ik vind Kiev de mooiste. Je ziet hem het er echt ingooien, hij lispelt er ook even bij. Hij weet dat het dan nog steeds niet uitgevonden is door de groep waar iedereen zit. Het moest er gewoon in. En de reactie van Ruben was supernatuurlijk. Daar zaten geen multisurprisereflexen bij.
Dan zijn er nog wat dingen zoals hem altijd leidend naar verkeerde dingen, zoals bij het gezang. Ruben deed daar echt alles goed.
En Jan is natuurlijk steeds omringd met het schaakbord. Dat vind ik de mooiste hint dit jaar dus ik moet toch maar naar een geweldenaar als Jan. Meer een wensmol eigenlijk en misschien maken we ons volslagen belachelijk want de rest van Nederland heeft het dan WEL goed met Ruben. Maar ja, je moet soms ook durven hopen...