Je kan sms'jes uiteraard terug bekijken. Maar het klopt wel dat het niet helemaal onlogisch is om te denken dat je per keer moest goed zitten. Dat idee leefde blijkbaar bij meerdere kandidaten en er is toch echt maar 1 Mol.
Ik had toch verwacht dat mensen als bv. Stine, Simone en Jan bij het krijgen van het tweede smsje zich zouden realiseren dat ook de regels voor de eerste sms nog zouden gelden? Al was het alleen maar om het feit dat 1 smsje an sich
meerdere oplossingen heeft ?
Met name Stine blijf ik daarom verdacht vinden. Jan en Simone zijn denk ik geen Mol om diverse redenen.
Maar... ook Ruben vind ik verdacht. Hij, Bella en Loes zaten goed en ik sluit idd niet uit dat De Mol "zag dat het (niet) goed was". Bella vind ik absoluut geen Mol (veel te serieus) en bij Loes ligt het er heel erg dik bovenop naar mijn mening. Niet zo dik als bij Olcay maar toch.
Het enige dat Ruben hoefde te doen is te zorgen dat hij in een loge met 3 terecht kwam. Dan hoefde hij zich niet op individuen te concentreren maar slechts op "poppetjes"... hij wist wel dat hij dan bij Olcay moest blijven maar de 3e persoon in die box maakte niet uit...
Tja... Stine en Ruben liggen bij mij "aan kop" als verdachte... op dit moment dan