Wellicht is dit een prut theorie (even een ode doen aan Emilio
), maar ik dacht 'em toch te delen hoe vergezocht sommigen deze 'theorie' mogen vinden.
Inmiddels weten we dat de volgorde waarin de kandidaten verschijnen niet overeenkomt met de volgorde waarin de kandidaten daadwerkelijk voor Art stonden.
In de aflevering zien we namelijk:
Emilio - Jan - Stine - Ruben - Loes -Simone - Olcay
Terwijl nu duidelijk is dat het een en ander is gewisseld.
Opvallend vond ik de keuze om 3 antwoorden niet te tonen. Natuurlijk kan het zijn om spanning te creëeren omdat we niet weten waarvoor de meerderheid heeft gekozen, maar wat nou als hier meer achter zit en in verband staat met de titel van de aflevering 'Vooruitzicht'.
Zou het een knipoog naar de kijker kunnen zijn om ons te vertellen dat Olcay, Jan en Ruben finalisten zijn?
Daarnaast zag ik ook een overeenkomst met de eerste kandidaat die bij Art kwam, namelijk Emilio, en dat hij in dezelfde aflevering het spel moest verlaten. Zullen wij dan volgende week (of als niemand afvalt, de week daarop) afscheid moeten nemen van Stine? Vervolgens Loes en Simone? Zeker nu we weten dat Emilio niet daadwerkelijk als eerste stond bij Art, bestaat er een kans dat dit mogelijk is.