Ala, toch niet zo erg om een peper te eten? Aldus Pieter.
Het viel me nog mee dat de andere drie de peper wél opaten!
Ik heb deze opdracht nog een keer bekeken maar het is best wel erg wat ze elkaar aandoen, behalve Baha.
Terwijl er weinig op te steken valt, de mol hoeft nergens aan mee te doen en die trekt gewoon wat fronsen en dat is dat. De anderen blijven zoveel mogelijk stoicijns om de tijd zo goed mogelijk door te komen.
Ze hadden dus net zo goed minder erge opdrachten elkaar kunnen geven.
Hadden ze dat gedaan, dat was het opgevallen dat er één erge opdracht in zat namelijk de pepers. De mol zou niet willen verklappen wie dat was en als de anderen wel hadden gezegd wat ze hadden gekozen, was de mol al duidelijk geweest.
Gilles zat Baha te porren om de slang te nemen, dat was zeker mislukt want dan had Pieter niet meegedaan.
Ik begrijp Joke wel dat ze dat filmpje koos omdat zij niet het risico wilde lopen dat anderen dat zouden kiezen.
Toch frappant dat ze elkaar vreselijke dingen voorschotelen en dat komt weer overeen met die psychologische proef van een ander een bepaald voltage toedienen.
Opvallend dat niemand op het idee kwam om wat te gaan acteren en zo zichzelf verdacht te maken. De echte mol was dat wel goed uitgekomen.