Mol is Kaat of Bas... Bas of Kaat... Of Eva.. Ik neig voor het eerst niet naar Bas maar primair naar
KAAT nu. Beiden zouden een topmol zijn wat mij betreft, prettige
sympathieke karakters en subtiele onopvallende mollen. Eva nog steeds ook erg verdacht.
Kaat: -wil Eva 'redden' en geld uit de pot spelen met foute codes
-Zegt Elton John waar ze de Bee Gees had moeten noemen bij de silent disco, en probeert dan bruno dit verkeerde antwoord in de schoenen te schuiven als hij haar corrigeert
-Rekt tijd en let niet eens op de aflopende klok
-Ze zit bij de lastigste (reken)opdracht bij de grote boot-opdracht en het is Eva en niet
Kaat die bedenkt dat ze naar de boot moeten voor de oplossing van hun vraagteken.
-Axel staat erop met haar mee terug te zwemmen om de rekensom af te maken (ze roept nog iets dat zij het wel doet, maar tevergeefs). Axel is de 'molblock' hier?
Bas: -wil Eva 'redden' en geld uit de pot spelen met foute codes
-lummelt en rommelt met de portofoon meen ik
-Laat Axel en Elisabet bijna een vis weer teruggooien! (Tijdverlies en rare beslissing).
Martijn corrigeert hem.
-Verdient toch de volle mep bij de visopdracht.
-Laat zijn kist zinken bij de grote bootopdracht, waardoor ze tijd verliezen én
twee meter diepen moet duiken. Wat hij vervolgens de trage zwemmer Joeri laat doen
Eva:-pakt twee pasvragen en speelt met haar foute codes een paar duizend euro weg.
-Vergeet in welk bassin de laatste vis zwemt die ze moeten hebben en lijkt ook te oekelen met de portofoon aanvankelijk. Verdient toch de volle mep bij de visopdracht.
Zeker niet:Axel, Bruno, Joeri (doet het te goed bij de silent disco en is teveel een Pieter type dus op basis daarvan valt hij eigenlijk af voor mij)
Vrijwel zeker niet: Elisabet (slaap met slang in de kamer, wil Eva niet redden, doet het goed bij de visopdracht en corrigeert twee dansers op het strand correct)
Ik stap over van Bas op Kaat (met Eva nog altijd als goede wild card)