Elisabet komt op mij wat te nerveus over en ook bij de mollicitatie vond ik haar niet cool. En ik denk niet dat de mol zichzelf in de boot gaat plaatsen en dat ook nog heel goed doet met Bruno . En zo zijn er meer niet mollige zaken bij Elisabet .
Ja dat klopt maar iedereen heeft of iets onmols of meerdere onmolse dingen gedaan, of diegene wordt te verdacht gemaakt door de montage, of diegene was erg zwak tijdens het vragenrondje in aflevering 1, of ik zie diegene dit dagboek niet zeggen, of er zijn waarschijnlijk kandidaten eruit gevolgen op diegene of een combinatie van deze dingen.
Dus ja.. er valt voor iedereen minstens een goed tegenargument te verzinnen voor hun mol. Ik vond Elisabet het juist heel goed doen bij dat vragenrondje, ze is niet uit haar rol gevallen in ieder geval en ze is gebleven wie zij de hele dag was (mijns inziens kan ze namelijk overtuigend geveinsd hebben dat ze geen misschien scherm kreeg doordat ze zei dat ze niet geschrokken was van haar scherm omdat ze haar scherm wel verwacht had.. ik dacht in de eerste instantie niet dat zij een misschien scherm gekregen had in ieder geval).
Ik denk ook niet dat we kunnen uitsluiten dat de mol zichzelf in de kajuit plaatste... misschien had de mol geen zin om een uur in het water te liggen? Zei iemand hier niet al dat de mol in het verleden zichzelf ook wel eens in een specifieke positie binnen de opdracht heeft geplaatst zodat diegene bepaalde dingen niet hoefde te doen tijdens de opdracht? Vanuit de kajuit kan je prima de boel vertragen, men is geheel afhankelijk van de mensen in de kajuit voor het oplossen van de raadsels. Daarnaast maakte ze 2 fouten in de kajuit die door Bruno gecorrigeerd werden waarmee ze mogelijk pogingen heeft gedaan om te vertragen (ze maakte van een P een F terwijl ze zelf nog kort lang lang kort zei en dit overduidelijk in morse code voor de P staat en niet voor de F.. en ze probeerde de buizen anders te leggen terwijl Bruno die goed had gelegd).
Verder vind ik het slapen met een slang en het corrigeren van de fout op het strand wel heel onmols, maar goed, ik ben nog geenszins zeker van dat zij het is.
Maar ik vind het totaalplaatje bij niemand kloppen.