Mijn Paclijstje
Ik moet zeggen dat ik niet alles dubbel analyseren of alles op het forum lees, maar intuïtie is ook een groot goed
Onverdacht6. Bruno, als de survivalopdracht al niet de doorslag gaf, dan de andere opdrachten wel.
5. Axel, van één-na-hoogste naar één-na-laagste. Gewoon te veel geld binnengehaald deze aflevering zonder daar vette mollenstreken tegenover te zetten.
4. Bas, wat mij betreft nummer 2 wensmol (en op de perfecte positie voor een briefing), maar 500 plus 4000 euro deze aflevering is wat al te royaal.
Nog mogelijk3. Joeri, door sommigen afgestreept maar ik weet het zo net nog niet met deze gozer. Pokeraar en toneelspeler, gaf op bij het diner en ging ook mee in de leugen van Bas. Zijn heldenrol bij de escapeboot had hij misschien zelf ook niet aan zien komen, misschien was dit een 'saboteer, maar niet te veel'-opdracht.
2. Elisabet, voor mij de kandidaat waar ik het minst op heb gelet en dus verdacht als je de anderen af kan strepen.
De Mol1. Kaat, die volgens mij van iedereen verreweg het molst geweest en het minst onmols. Dat sommigen haar te mooi om waar te zijn vinden zie ik als een compliment