Edit: ik zat net wel aflevering 7 terug te kijken, en ik vind het stukje waarbij ze het schilderij van de mol moeten kiezen, Elisabet wat erg stil en afwachtend en neppig overkomen ofzo. Ongemakkelijk. Niet zichzelf. Hebben meer mensen dat?
Dat had ik ook, maar goed, ze kan ook zenuwachtig zijn omdat de mol zich misschien gaat verraden en zij dit wil merken.
Gilles heeft toegegeven dat sommige opdrachten moeten slagen om “mooie tv” te maken. Als elisabet in de boot niet alle hints had gevonden, was er mooie tv geweest?
Maar waarom zo vroeg? Het had iets later gekund. Tevens is de mol zeker niet van elke mogelijke puzzel gebriefd op die korte tijd en werd er ook gezegd dat er gemold was. Bij Elisabet zie ik toch niet echt een molactie op de boot. [/quote]
Inderdaad Elisabet slaapt met een slang, wat haar alleen maar meer verdacht maakt, want dat betekent dat ze wel kalm kan blijven in angstige situaties.
Dit kan als mol te verklaren zijn om heel veel vertrouwen te winnen. Het ging ook om een laag bedrag, dus hier zou ik weinig problemen mee hebben.
Van alle kandidaten heeft Elisabet gewoon de minst onmolse dingen.
Het strand vond ik ver weg het meest onmolse van heel het seizoen. Een danser tot daaraan toe nog last-minute goed zetten, maar twee? Oké, het ging om weinig geld, maar hier had ze niets mee te verliezen of winnen. De fout zat bij Joeri.