Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
In de meer dan 40 molreeksen die ik gezien heb is dat nooit gebeurd. Maar voor alles is een eerste keer natuurlijk.
True. Als ze het toch is, heeft ze dat heel goed gedaan.Maar zoiets voor elkaar krijgen zonder enige vorm van voorbereiding te hebben gehad terwijl die 40 mollen uit die seizoenen die jij hebt gezien dat niet is gelukt... nah, lijkt me heel onwaarschijnlijk.
De kans is groot dat de finalisten al vroeger in het spel zijn gestopt met spreiden, en de mol zo al konden ontmaskeren. Er is sowieso minimaal wel 1 die het gaat weten denk ik.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)De mooiste finale was sowieso met Dennis Weening. Regina was verliezend finalist en verdacht Edo. Edo zat pas in de finale eliminatie op Dennis. Edo was de enige speler die Dennis ooit heeft ingevuld in de eliminatie, en maar 1 keer, in de finale dus. Fantastisch.
De foto van het seizoen wat mij betreft. Het moment waar Axel doorkrijgt wie de mol is en Bas met stijgende verbazing kijkt waarom je überhaupt zoiets zou zeggen. Oh en liesbeth die het weglacht en hier Elisabet meteen afstreept als mol, om er ook meteen uit te gaan!
Is het ooit voorgekomen (in WIDM in ieder geval niet geloof ik) dat geen enkele finalist op de mol zat?Ik heb namelijk wel sterk het idee dat Bas Axel verdenkt en Axel beweert Bas te verdenken. Beide heren hebben Elisabet nooit als verdachte genoemd, maar Bas noemde Axel bij de testbiecht als verdachte in aflevering 6 en 7 en Axel noemde Bas als verdachte bij de testbiecht in aflevering 5 en 7.Voor mij is dit een extra reden waardoor ik haar niet meer kan verdenken.Het zou enorm knap van haar zijn als ze het voor elkaar heeft gekregen dat de andere twee finalisten haar niet verdenken, zeker voor een onvoorbereide mol. Misschien is dat toch iets te mooi om waar te zijn.
WTF?! Al was haar hysterie wel duidelijk in contrast met haar beroep. Aanwijzing.En het publiek heeft het forum verslagen
Blij dat ik er weer juist op zat! Was een moeilijke dit jaar, dus dan is het extra leuk als je de juiste in het vizier hebt. En idd goed dat ze den rol speelde i.p.v. echt zo te zijn! Ben al erg benieuwd naar volgende week om extra beelden en molacties te zien! Zoals waar ze het schilderij maakte, wat Bas dus blijkbaar echt mooi vond
Het was gewoon haar accent in het dagboek... ik zei t jullie
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
433 gasten en 9 vaste bezoekers