Ik weet niet waarom, maar ik dacht bij deze aflevering regelmatig: dit is nou echt zo'n aflevering om na aflevering 6 nog eens van begin tot eind te herbekijken. Dan kun je alweer 5 mensen uitsluiten en kun je misschien iets opmaken uit hoe mensen reageren.
Ik kan een vergelijk met de noorderburen toch niet onderdrukken. Je ziet gewoon dat de focus in België ligt op het feit dat dit in de kern een
psychologisch spel is. Locaties, proeven, 't zal allemaal wel; de tweede helft van de aflevering bestond veeleer uit
pratende mensen. En dat is precies waarom wij molloten dit kijken, toch?
En: (bijna) geen biechten! En het valt me ook op hoe veel groter de rol van de presentator hier is. Maar Gilles is ook wel echt goed hoor.
En ik dacht even in die kring met die 10 schermen: gaan zij nou straks ook Weerwolven doen zeker?
Ik geloof dat ik deze twist nog niet helemaal snap
Wat me trouwens wel opviel was toen Gilles weg was dat niemand meer iets leek te zeggen.
Kortom:
keigave aflevering. Ik heb zo'n zin in de volgende. En superleuke mensen ook allemaal. Ik vind Axel en Bruno interessant, ik weet niet waarom precies. En die shots in die auto's zijn ook zo leuk.