Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Elisabet begint trouwens met een toren dat met rondje rondje wordt gebouwd terwijl A: net was afgesproken dat niet te doen en B: dit onlogisch is om te doen als je IQ boven de 100 zit Molletje
Maar die toren was aan het vallen en ze probeerde hem nog recht te houden met een natuurlijke reflex?
Klopt, hij valt om door dat blokje. Niet door een duw.Expres of niet expres, wie zal het zeggen
Ik lees net op het Belgische forum een gelijke suggestie voor wat betreft het expres omstoten. Aangezien veel mensen zich (terecht) storen aan het pikken van een hint van een ander/vermelden zonder bron laat ik nog even weten dit geheel op eigen houtje ook opgemerkt te hebben. Just to make sure
Hij was hier al eerder gepost hoor. Na de afl meen ik
Na terugkijken zie ik opeens dan Elisabet haar hoog gebouwde toren omverduwt! Het screenshot zegt niet alles, je zou het fragment bewegend terug moeten zien...
Echt? Ik ziet het, 4 april. Tja, dat is ook alweer zo lang gelden he
feit blijft: molse actie
Ze rolde ook expres een blokje richting hoge toren Joeri.. maar ook dat had ik toen al gepost
Dat zag iedereen FS
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
335 gasten en 1 vaste bezoeker