Ja jij zit nu natuurlijk Joeri als mol te bekijken, en gaat dit bericht spiegelen voor Joeri. Dat kan en ik sluit het zeker niet uit. Maar dat kleedje zit me dwars, dat was makkelijk herkenbaar en omdat zij als eerste deze zo snel opeens fout zette. De correctie volgde vanuit het commentaar van Kaat en Bruno, de toezichthouders, die hadden in de gaten dat het niet klopte.
De opdrachten met vissen en deze met dansen zijn opdrachten waarbij je heel voorzichtig moet mollen. Je staat onder direct toezicht van een medekandidaat en je wordt gecontroleerd door een tweede team op afstand. Elisabet heeft het wat mij betreft geprobeerd om te mollen.
Ik vroeg me af of Joeri wel in staat zou zijn om ritme's te onderscheiden, maar goed hij zit op toneel dus zal echt geen ploegbaas-cultuurbarbaar zijn.
Ja, ik heb gekeken of Joeri hier misschien verdacht was, en dat vind ik wel. Omdat het moment waarop hij zijn foute eruit haalt direct volgt op de foute keuze van Elisabet (een seconde erna danst hij er al naar toe). Dus dat kun je ook zien als
proberen te mollen. Maar ik vind Elisabet ook absoluut verdacht hier, zeker in combinatie met die makkelijk herkenbare kleding, dus laten we zeggen iets verdachter nog dan Joeri.
Aan de andere kant: Kaat en Bruno geven aanwijzingen, wat nu als Joeri die niet ziet/hoort, of net doet alsof, met zo'n koptelefoon op? Elisabet merkt het op, en corrigeert.
Ga maar liever niet denken dat Joeri geen ritmes kan onderscheiden, want dan moet je hem bijna wel gaan verdenken van voorkennis hè, met zijn 4 goede keuzes.