Acties kan ik nog wel bedenken, Axel molt wel. Wat ik moeilijker te geloven vind is dat de voltallige crew in aflevering 1 Axel zou kiezen boven wie er dan ook daarvóór eigenlijk favoriet was.
Precies!!!
Hoe denken de Axel verdenkers hierover?
Hebben de makers gelogen in dat interview waarin ze dit beweren, denken jullie?
Of vonden jullie Axel niet als slechtste of op z'n minst als een na slechts reageren in die kring op de vragen van Gilles?
De enige die naar mijn mening slechter reageerde was Martijn (die letterlijk zei dat hij liever de winnaar zou willen zijn dan de mol) maar het zou heel goed kunnen dat hij niet eens een misschien scherm heeft gekregen.
Voor de rest was echt niemand slechter dan de duidelijk zenuwachtige Axel die zijn zenuwachtigheid ondanks dat dit ervan afspatte ontkende. En die wordt dan unaniem uitgekozen door de makers (door minimaal 5 personen!) op basis van zijn reacties op de vragen terwijl er DRIE potentiële mollen waren?
Ik citeer: 'We hadden allemaal dezelfde ideale mol gezien bij de reacties.' Axel? Yeah, right.
Daar geloof ik niks van. Of de makers liegen of Axel is niet de mol.
Ik zie ook wel potentiële molacties bij Axel maar ik kan hem hierom gewoon echt niet als mol zien.
Als hij het blijkt te zijn, verliezen de makers naar mijn mening al hun geloofwaardigheid.