Overigens vond ik Bas erg slecht liegen, ik zou hem ook niet geloofd hebben.
Ja en toch ging Joeri daarin mee zonder het in twijfel te trekken. In tegenstelling tot Elisabet.
Zou ik ook doen als ik de mol was, want ze hadden nog maar zo'n 8 minuten over en hoe langer Bas in dat speelveld zit, hoe groter de kans is dat de tijd voorbij is voordat Bas in de jeep zit.. en als ze nog een tijdje langs die sluipschutters moeten lopen is de kans alleen maar groter dat Bas wordt afgeknald waardoor er sowieso geen cent wordt verdiend.
En wie rekte er flink wat tijd door die kaart van Elisabet (die gewoon op de grond lag voor Joeri's neus overigens, waardoor ik niet denk dat Elisabet die kaart opzettelijk heeft kwijtgemaakt) te pakken en in z'n zak te stoppen zonder iets te zeggen tegen de groep, waardoor ze het zonder kaart moesten doen en ze een rondje liepen? Ook al Joeri..
De opdracht slaagde ook maar net aan, er waren nog 50 seconden over. Dus ik zou eigenlijk alleen Bas strepen op basis van deze opdracht want die zat en in een onmolse positie, en hij liet zich niet afgaan/rekte niet meer tijd waardoor uiteindelijk die 4000 euro werd verdiend.