Ik wist alleen de antwoorden op vraag 2 en 4.
Dus ik moet ook een beetje afgaan op wat Kaat en Joeri over de vragen zeggen.
1. Kaat (bij het vangen): "Die weet Axel waarschijnlijk wel, en de rest waarschijnlijk niet".
Moeilijk dus blijkbaar als je geen kenner bent, bleek ook wel.
2. Joeri (bij de quiz): "Ik denk dat iedereen het gaat goed hebben". Omdat zowel trefbal als tussen twee vuren goed werd gerekend, moet dit een
makkelijke vraag zijn geweest.
3. Kaat hoopt (bij het vangen) dat iemand het weet, maar vreest (bij de quiz) dat ze het allemaal weten. Vanwege dat laatste denk ik toch dat het een
makkelijke vraag was voor iemand die in België woont (of een stripkenner is
).
4. Kaat (bij het vangen): "Wist je dat of niet"? Joeri: "Nu wel, ja". (Cora is in Nederland legendarisch, maar in België geen idee). Makkelijk of moeilijk?
5. Kaat (bij het vangen): "Niet iedereen gaat dat weten, maar iemand wel". Joeri weet het pas weer als Kaat het zegt, Affligem. Blijkbaar toch een
moeilijke vraag. EDIT: Maar voor wie die vraag juist
makkelijk was weten we niet, want het is niet bekend wie er in de auto zaten toen het erover ging.
Quiz: Elisabet maar 1 goed antwoord, de andere 2 drie, das duidelijk he?
Hervé is is de beschermheilige van de blinden. Vonden de Belgen niet verdacht in de grote "Axel is de mol" show, die de laatste Café de mol eigenlijk was.
En de derde foto: En jongens zijn jullie er al uit?
Elisabet heeft inderdaad wel van die molse uitspraken. Folly, Onnozelaar, nu dit weer. En die pinterest-pagina van haar staat me ook nog vers in het geheugen.