Iedereen doet ongeveer dezelfde tijd naar exit 1. Hoeveel meter was het 20?
Dit is 100% zeker gemanipuleerd door de montage. Het was immers gewoon rechtdoor, naar rechts, rechtdoor en je was er al, zonder hoogteverschillen etc.
Elisabet deed hier 10 minuten over of meer. Ze heeft hier flink gemold en de montage laat zich hier in de vingers kijken om dan maar bij elke andere kandidaat na haar, er 6 min van te maken, zodat het niet opvalt. Dit klopt 100% niet. Dit kan ook niet met het verschil in fysiek tussen iedereen.
Ik weet zeker dat Joeri exit 1 wel in een minuutje had gehaald. Een sportieve man begint altijd meteen snel en het was nog het simpele gedeelte.
Joeri had namelijk nog een moeilijke en lange weg te gaan met hoogteverschillen en had het hele parcous in ongeveer dezelfde tijd afgelegd als Elisabet over het eerste kleine stukje.
Ik haal niet graag gelijk, maar ik wil de makers wel constructieve feedback geven. De montage heeft het mollen hier van Elisabet vrij goed weggewerkt door bij iedereen te laten blijken dat het eerste stukje minstens 10min duurde, maar dit kon echt niet. Als je nu ziet wat ze allemaal in die 10min had gedaan
Ik was tevens haar lengte ook helemaal vergeten! Ze hadden misschien de totale tijd van Joeri weg moeten halen, want daardoor kon je zien dat Joeri net zolang over het gehele parcours deed als Elisabet over het eerste stukje. Maarja, dan krijg je weer kritiek waarom ze geen tijd laten zien bij Joeri. Enfin, creatieve oplossing, maar wel met veel onthullende informatie.
Geweldige opdracht trouwens en leuke molactie(die helaas niet op camera was) en geweldig acteerwerk::vergroot::