Met de kennis dat
Leonie, Rob, Nathan, Miljuschka, en Buddy
verder zijn gekomen dan de rest begin je toch anders naar de afleveringen kijken. Met name de verdenkingen worden interessant.
Miljuschka geeft aan dat de mol waarschijnlijk in de control room zit, verder ziet Miljuschka op een gegeven moment dat Leonie zit te mollen met de elektra kastjes. Er zijn namelijk dingen die niet goed zijn aangesloten. Verder geeft ze aan dat ze Tina verdenkt en Leonie. Zijn dat de redenen dat Miljuschka zo ver in het spel komt?
Buddy zat de vorrige aflevering redelijk in een tunnenvisie omdat hij alleen Leonie aanwees als verdachte en ook deze aflevering geeft hij aan dat hij Leonie verdenkt. Toch ligt hij niet uit het spel en komt hij verder.
Nathan ziet heel duidelijk wat er gebeurd met de elektra kastjes en blijft in het spel zitten.
Van Rob weten we niet wie hij verdenkt
Leonie verdenkt Tina maar blijft in het spel zitten.
Tina verdenkt niet leonie en is uit het spel.
Anita verdenkt niet leonie en is uit het spel
Jaike verdenkt niet Leonie en zal waarschijnlijk binnenkort afvallen
De vraag is natuurlijk of we hier mee nu al voldoende aanwijzingen hebben om de mol aan te wijzen. Als ik ga kijken wie de 5 kandidaten verdenken die overblijven dan kom ik maar op één persoon uit. Van die 5 hebben ze allemaal een opdracht gedaan met Leonie of hebben haar als hoofdverdachte. Op basis van die informatie is mijn hoofd verdachte op dit moment leonie.
Ik moet overigens wel toegeven dat dit vreemd is want de regie maakt haar ook heel erg verdacht en ik vraag me af waarom ze dat zouden doen als ze de mol is.