Bedoel je wel de foto met de autootjes of die andere foto?
De andere...bewegende beelden van een opdracht....
Weet niet of t de bedoeling is om hier meteen screenshot te posten ( en ben daar ook niet zo handig in eerlijk gezegd
)
Edit: ik zal t daarom beschrijven...
Het gaat om t fragment van 14 seconden... op ongeveer seconde 10 zie je links in beeld een meneer met wit t-shirt (opnameleider oid) daarachter Mil en Buddy met daartussen iemand met groen petje.
Deze is niet in het gezicht te zien ( afgeschermd?! Lol) verder zijn ook de schoenen te zien.
Dit was me bij de eerste keer beelden zien al opgevallen en heb ik in mijn achterhoofd gehouden, aangezien van de zichtbare kandidaten niemand een groen petje ophad (of vasthield oid)
Als je nu de laatste aflevering bekijkt is er 1 persoon die dit draagt en ook bij beelden vooruitblik op volgende week.
Johan! Inclusief wit logo op petje en matchende schoenen.
Zou kunnen inhouden dat hij als penningmeester een andere rol had bij die opdracht en deze beelden het einde vd opdracht zijn. ( of mooier nog, een extra koppel in het spel die we niet gezien hebben en dus minder gespoiled)
Niet dat ik meteen op hem als mol zit, maar dat zou helemaal te gek zijn als ze daarop hebben ingespeeld met titel afgeschermd lol