Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Totaal aantal stemmen: 346
Nu in de podcast duidelijk werd dat de groep in opdracht Theepot besloten had toch voor het geld te gaan is het extra raar dat ze hem zo in the spotlight hebben geplaatst door het na de montage te laten lijken alsof hij zomaar uit het niets dat geld uit Rik's handen grist, als hij de mol zou zijn. Dan zouden ze de aandacht wel heel erg op hem richten.
Is er een wiskundige in de zaal? Hoe groot is de kans dat de eerste drie afvallers vrouw zijn en de Mol ook een vrouw is?4/10 * 3/9 * 2/8?
Ik denk dat je een interpretatiefout hebt gemaakt tijdens het luisteren. Ik heb de podcast zelf ook geluisterd en ik denk dat bedoeld werd dat voor het geld gaan uiteindelijk het besluit is dat is gemaakt voor de groep.. door Nathan. Nathan koos namens de groep, dus koos de groep voor het geld als je snapt wat ik bedoel. Nergens wordt gezegd dat buiten beeld om een groepsbesluit is genomen in ieder geval.
Je hoort in de podcast de discussie over dat ze moeten gaan voor het geld, dat €1500 toch mooi is omdat ze nog niet zoveel verdiend hebben. Dan hoor je alleen Miljuschka en Leonie nog zeggen dat ze misschien een gokje moeten wagen en vervolgens zegt Rik tot 2x toe "wat wordt het?" en als dan Miljuschka zegt "we gaan het gokje wagen" dan zegt Nathan "geld, geld" en pakt het geld.
Dat was toch gewoon een audiofragment uit de aflevering zelf?
Klopt! Maar wel inclusief de korte teksten van de knip voordat Nathan het geld pakt.
Ik heb het echt meerdere keren al geluisterd nu en ik hoor niet meer dan wat in de uitzending te horen was...
Door het plaatje in het onderschriftenspel ga ik toch aan mezelf twijfelen en denk ik dat de mol grappen aan het maken was in de auto. Om in voetbal-termen te blijven : Jaike ga ik wisselen voor Nathan.Dus Nathan (voor nu) op 1.Rob/Jaike op 2.Daarna Buddy. Dat zijn nu de 4 die ik het meest verdenk.En zaterdag kan het weer anders zijn.
Ik blijf nog even bij Nathan maar ben minder overtuigd na afl 3. Toch gek dat je als mol zelf voorstelt op zoek te gaan naar t volgende theepotje en m ook vinden .. minpuntje daar
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
521 gasten en 4 vaste bezoekers