Jigsaw 5Lieve Molloten,
De één-na-laatste puzzel die jullie zullen gaan maken is een Jigsaw. En omdat het de laatste Jigsaw is, heb ik een moeilijke gemaakt, waardoor jullie misschien zelfs wel op zouden willen geven… Maar dan zullen jullie zien wie erop staan: de finalisten van Wie is… de Mol? 2020. Zij die níét opgaven en alles hebben gegeven om de plek te bemachtigen die ze nu hebben.
Over een week hebben we het antwoord op de grote vraag, maar woensdagavond hebben jullie al het antwoord op die ándere grote vraag: wie maakt deze Jigsaw in de kortste tijd?
Maak de legpuzzel, stuur een screenshot van je tijd naar mij (Gupp) via PM en ontvang z.s.m. een bevestiging.
Wie in de kortste tijd de puzzel weet op te lossen, wint 14 punten. Wanneer je de puzzel hebt gemaakt en een screenshot naar mij stuurt, ontvang je minimaal 1 punt. Let erop dat het er dus niet om gaat wie mij als eerste een PM stuurt, maar wie de snelste tijd weet neer te zetten. Je mag meerdere pogingen naar mij toe sturen, je snelste poging telt.
Let er ook op dat de stukjes deze keer lekker gedraaid liggen: dat wil zeggen dat je doormiddel van bijv. je pijltjestoetsen zelf sommige stukjes goed zult moeten draaien. Want tsja, we pakken uit bij deze laatste Jigsaw.
Je vind deze lastige puzzel
HIER.
Heel veel succes en puzzelplezier: ik weet dat jullie dit kunnen, écht!