Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik weet niet of dit al genoemd is als hint? In de leader. Of dit moet nog een opdracht zijn die komen gaat. Anders zou ik denken dat dit een aanwijzing is naar Miljuschka. Op 2:10 van de vorige afl 8 feb die online staat zie je duidelijk een kraampje staan met daarop: Oud mollandsche gerechten. En daarbij ‘de Mol’. Met wat foto’s van snert en poffertjes. Ik moest het beeld wel heel vaak afdraaien en stopzetten wou ik het nog eens spotten, en screenshots werden zwart helaas
Ik vind dit best een mooie hint, uit de youtube video van de Telegraaf.Je hebt de telefoon in beeld die mensen uitnodigt om de app te downloaden. De tijd op de telefoon is 10.41Als je op 10.41 in de afleveringen gaat kijken zie in je aflevering 1 t/m 4 Leonie in beeld. In aflevering 5 niet, daar hoor je haar zeggen op dat tijdstip: "Johan eruit!" (gaat over de laseropdracht met de cirkels. Link naar de hintvideo: https://www.youtube.com/watch?v=W77eg8mPG68Vanaf 01:52
Ja die werd al genoemd op pag 1 van het leader topicEn al genoemd ergens maar leuker met foto:
Dat Nathan zegt dat hij een tevreden man is en dat Rick vervolgens benadrukt dat de Mol tevreden is, was voor mij juist hét moment om te vermoeden dat Nathan niet de Mol is. Het ligt er voor mij te dik bovenop om dit zo nadrukkelijk in beeld te brengen, zo vlak achter elkaar.
Heel erg sorry als dit voorbij is gekomen, dan keek ik er over heen. Is dit al benoemd? Deze tekst hoort hier duidelijk niet thuis
Denk gewoon een NPO-start foutje. Komt wel vaker voor
Haha lekker bezig SasEditDe handen van Rik (5-1)Hij zegt “5 kandidaten en 1 mol” Bij de executie zien de 5 kandidaten hun scherm en de mol niet
Precies dat schreef ik 5 posts boven jou ook
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
538 gasten en 7 vaste bezoekers