Ja, ik denk ook dat Nathan het zou kunnen zijn. Hij toont alleen wel weinig interesse in de discussie (tussen Leonie, Anita, Jaike) over het wel of niet nog een foto maken met dezelfde mobiel. Hij staat erbij, zegt niets, en loopt zelfs weg nog voordat er een besluit valt. Dat vond ik dan een onmols puntje. Aan de andere kant hebben we al gezien dat het overtreden van die regel klein bier is, de grote misser in deze opdracht is dat de groep voor allemaal verschillende biljetten ging.
In dezelfde opdracht: Buddy stuurt Nathan verkeerd op weg, hij vraagt om een rechterhelft van 50. Maar dat hangt al op het bord. Nathan komt terug met zowel een rechter als een linker helft. Behalve dat hij goede sier maakt met die 50 euro, voorkomt hij daarmee ook een eventuele discussie wie er fout zat. Lijkt me een slimme zet, als Mol.
Nathan krijgt ook veel tijd om in de biecht uit te leggen hoe het moest, wat de bedoeling was, waar je op moest letten als kandidaat, etc. Zoals het uitleggen van het juiste parkeervak. Dat doet hij dan ook nog eens heel vermakelijk en met enthousiaste bewegingen. Zodat je bijna meteen al weer vergeet dat hij er tijdens de opdracht helemaal niet zo overtuigd van was.