Ik moet toegeven dat ik vorig jaar toch ook de fout ben in gegaan, omdat ik te graag wilde dat Sinan de mol was, maar juist daarom wilde ik niet nog een keer de fout in gaan ik vind dat er niks mis is met het hebben van een wensmol, maar ik vind het dan wel jammer dat er daardoor een hoop geklaag was ik had het zelf fantastisch gevonden als Buddy de mol had geweest, maar ben alsnog goed onder de indruk van Rob z'n streken!
Idem
Ik ga ook zo ongeveer elk seizoen voor een wensmol, aka degene die ik de gaafste mol zou vinden. Is lang niet altijd de échte mol. En klopt hoor wat anderen zeggen, dat een wensmol wellicht helemaal niet zo'n goede mol zou zijn als 'ie het echt was, want als kandidaat mollen is een stuk minder stressvol dan als echte mol mollen. Maar goed, ik hoop zelf altijd op spectaculaire mollen en Rob was niet slecht niet denderend, gewoon een goede voldoende denk ik.
Het feit dat zoveel superspeurders hier al snel ofwel op Rob zaten, ofwel de switch maakten, was een teken aan de wand. Maar goed, de een geniet van de echte mol ontmaskeren, de ander van hard 'bewijzen' zoeken dat z'n wensmol het toch echt is en op een verrassing hopen.
Het heeft een of twee keer uitbetaald voor me (Jan en Dennis).
Goed gespeurd, iedereen in de Rob tunnel