Mooi ook dat sommigen hier zo stellig waren over de zogenaamde google translate stem. Was gewoon de stem van Rob. Terug vervormd was t goed hoorbaar
Had Arie toch gelijk
Precies. Mooie ontrafeling.
Ik nam Rob mee als verdachte naast Nathan. Waar Nathan voor de tweede keer onnodig geld pakte in een 1 op 1 situatie, daar viel Rob als mol door de mand voor mij toen Buddy hem voor het blok zette.
Mooi om te zien dat ie er plezier in had om achter de rug hints te seinen de camera in, die waaier van hier is de mol te pakken en ermee te wapperen. En ook hoe ie dus met stemvervormer er lol in had om Buddy/Mil een loer te draaien. Leuk dat ie de tablet wist te 'hacken' en de 20 aanwijzing klopte net als tevreden.
De straatnamen aanwijzing is hier niet ontdekt. Zijn lasergamen was geweldig om te zien zo ingepakt. Al met al doet Rob me denken aan hoe Dennis als mol als flierefluiter te keer ging. Leo/Claes/Johan een rad voor ogen draaien Rob kan het nooit zijn.
Een mol die er zichtbaar genoegen in schiep de mol te zijn. En het team blij liet worden met kleine bedragen. En bovendien pas in aflevering 9 pas echt verdacht te worden. Chapeau, daar mag de hoed voor af ::hoedkarel::