Ik geloof niet zo in Leonie als mol, maar heb een opvallende, nu nog nietszeggende bevinding, maar misschien dat iemand hier er nog iets mee kan
In aflevering 1 moesten ze een sleutel kiezen met een jaartal eraan, hier is nog altijd geen verklaring voor dus ik denk al een tijdje dat dit uiteindelijk onderdeel van een hint naar de mol zou kúnnen zijn.
Leonie kiest hier "2008". Dit is het eerste jaar dat Pieter Jan Hagens WIDM presenteerde.
In de eerste opdracht in aflevering 5 (een opdracht die duidelijk refereert naar eerdere WIDM seizoenen) zegt zij niet op de achternaam van Pieter Jan Hagens te kunnen komen. Dit vraagt ze meerdere malen aan de anderen en wordt duidelijk in beeld gebracht.
Bij deze opdracht benadrukt Rob ook nog eens dat de vraag verkeerd gelezen is: niet wíe er op de foto te zien is, maar wát.
Is er misschien uiteindelijk een link te leggen met Leonie als mol met seizoen 8 en dat ze daarom de vraag "expres" anders leest en ook nog niet op de achternaam - van nota bene een collegapresentator - kan komen?
Nogmaals, tot nu toe zegt het nog niet direct iets, maar het viel me op daar ik nogal graag wil geloven dat die jaartallen in aflevering 1 niet willekeurig zijn gekozen