Tegen zichzelf
kan ook. Zo lang het setje M&N de laatste 3 maar haalt.
Ik vind het er allemaal zo dik bovenop liggen bij Miljusch. Daarom twijfel ik wel, maar soms is het gewoon te toevallig. Vorige keer nog dat ze de aanzet gaf voor Dumoulin ...en dan Lulu die daarna helemaal in het roze bij haar en Rob langs fietst. Mil die wat tegen haar zegt, Rob niet.
Op de brug toen Rik zei dat de mol daar iets van zichzelf zou prijsgeven (Mil heeft echt hoogtevrees) Ik dacht dat er ook zo'n vraag in Moltalk The Kick-off zat dit jaar. Of de mol bij zo'n 'durf' opdracht zou gaan. Er zaten tot nu toe altijd hints in dat programma (alleen mijn mening). En ja, ik weet dat Marlijn en Rop niet van de productie te horen krijgen wie de mol is, maar die vragen hebben ze niet zelf bedacht.
Dat soort dingen. Dat Mil als chef 👩🍳 en foodie in de finale zich te buiten mag gaan aan Oud Hollandse snacks en die zelf mag bereiden kan nog toeval zijn ...maar vind ik ook al verdacht. Misschien zie ik spoken, maar als ik naar het groepsgedrag kijk kom ik ook bij Mil uit.
Zelfs Rob die over Leo zei van "ik dacht dat ze goed zat" aka ik dacht dat ze net als mij op de mol zat. Rob en Leo hebben Nathan nooit verdacht en Rob lijkt Buddy ook te hebben gestreept (testbiecht afl. 7, waar ie m wegzet als nepmol)
Een geniale Nathan als mol kan nog steeds, maar is een droomscenario. Ik denk dat we dan hadden gehoord op wie Rob echt zat bij de laatste test.