Even een schopje omhoog. Met de kennis van nu nog eens gekeken.
- Buddy gaat helemaal uit zijn dak, maar dat doet hij bij alles
- Nathan vraagt als eerste iemand een foto te maken. Op dat scherm komt ook een halve 250 voorbij. Die zien we nooit meer terug
- Dan komt Rob erbij, keert Nathan zich af en ontstaat verwarring over 'is het links of rechts'. Van een 100 euro overigens
- Mil, Claes en later ook Buddy staan bij een biljet. Het is 10 euro. Claes wil wachten, want het is maar 10. Chinese man wappert met zijn hand voor het scherm. Blijkbaar gebeurt er niets. Maakt uiteindelijk toch een foto van 10. Heeft iemand hier het scherm op pauze gezet? Er volgt nog een korte discussie over dat de man terug moet en wie dat gaat regelen. Het scherm verandert niet meer.
- Tina loopt hier een beetje in en uit beeld. Buddy is eerst bij haar. Later ook Claes. Ze lijkt te volgen waar dit over gaat. Het geeft maar weer aan, dat montage alles doet om ons in de war te brengen.
- Claes staat even later bij dezelfde paal met de andere helft van een 10, waarvan ik me niet kan voorstellen dat die bij de eerste helft hoort.
- Can you make picture? Rob bij 20 euro...Dat lukt. Uitstekend!
- Buddy heeft zich ontfermd over het bord en zet zichzelf daarmee buitenspel?
- Johan en Buddy bij het bord. Buddy: "Johan heeft precies niks gedaan."
- Jaike, Anita, Leonie, Nathan bij een bord met 250. Het gaat te snel. De bekende: je mag maar een foto maken-discussie.
- Buddy wil dat ze afblijven van alles wat dubbel is. Weet hij dat er meer foto's met 1 apparaat zijn gemaakt? Zo niet, dan is het onmols. Hij was er in ieder geval niet bij.
- Nathan maakt de 50 op 1 tablet compleet. Logische gedachte in the heat of the moment, maar het stelt weinig voor.
- Johan: 'Tik tik, schermen zien.' Lijkt me onmols.
- Er is verwarring over links of rechts 250. Vooral door Buddy en Rob.
- Mil gaat in gesprek met een local. Iets te uitgebreid naar mijn idee. Hij spreekt Engels.
- Leonie maakt een foto van dezelfde linker-10 die Claes eerder duidde...
- Mil: "Can you take a picture. 100! 100 is good."
- Tussenshot met Tina.
- Mil:"And now we run, ok?"
- Leonie weer bij dezelfde 10...
- Mil terwijl ze komt aangesjokt: "Buddy, Buddy, ik heb 100."
Complete chaos dus.
- Vier kandidaten bij 1 biljet. Really?
- Leonie zien we steeds bij hetzelfde biljet.
- Nathan ziet de 250 niet.
- Rob is blij met 20 euro.
- Nathan is slim met 50 euro.
- Mil haar tekst kan ik ook anders uitleggen (run!)
- Vervolgens komt Mil als enige àchter het bord uit...
Buddy zet zichzelf buitenspel. Johan zet zichzelf buitenspel. Jaike, Anita, Tina kandidaat. Doen niets echt goed en ook niet echt verkeerd. Claes vooral buiten beeld. Leonie lijkt verdacht. Rob lijkt verdacht. De actie van Mil is voor interpretatie vatbaar. Nathan is voor interpretatie vatbaar.