Ik vind het altijd wel handig om bij te houden wie wie verdenkt, ik zal hier ook regelmatig de openingspost updaten.
Vertrouw zeker niet 100% op deze informatie, wanneer verdachten worden genoemd hoeft dat niet per se te betekenen dat ze in de test zijn ingevuld. Maar het kan een leidraad zijn.
Aflevering 1:Anita: Miljuschka, Tina, Rob. (In de WidM Podcast zegt ze iets opvallends: "Toen ik de aflevering keek dacht ik: "Oh? Waren dat mijn verdachten?" Het was me helemaal ontgaan, één van de namen die erbij zaten" ).
Buddy: Leonie
Claes: Tina (testvraag: mol zat bij foto's in vrachtwagen (=Tina/Claes))
Jaike: Buddy, Miljuschka, Anita (ze zei: "ik heb al een idee wie m'n mol is, maar ik moet spreiden") (testvraag: mol stond op voorste rij groepsfoto aflevering 1 (=Buddy/Mil/Anita/Jaike/Tina(/¿Claes?)))
Johan: Anita (met heel veel overtuiging) (testvraag: mol is Anita)
Leonie: Tina, Anita, Johan en Buddy (testvraag: mol koos geluk (=Buddy/Anita/Claes/Johan/Nathan/Mil)
Miljuschka: Nathan (dit is haar gut feeling)
Nathan: Zit in de vrouwenhoek, en eentje springt er voor hem uit: Tina. (testvraag: mol is vrouw (=Anita/Jaike/Leonie/Mil/Tina)
Rob: ? ( “Ik heb het gevoel dat er al mensen zijn die al denken dat ze weten hoe het zit. Er moet iemand zijn in de groep die niet gaat spreiden. En ik doe dat absoluut nìet. Dat geeft mij ergens wel een goed gevoel.”) Oftewel, Rob heeft gespreid maar we weten niet op wie. (testvraag: mol had teken 2 bij vrachtwagenopdracht (=Jaike/Johan)
Tina: (Verdenkt NIET: Nathan, Jaike. Ze zegt ook: "Johan zou de mol kúnnen zijn, maar ik denk dat hij te chaotisch is. Hij zou het kunnen maar of hij het is, dat betwijfel ik...") (testvraag: mol = penningmeester (=Johan)). Heeft hier 'enorm gespreden', zegt ze later in de WIDM podcast.
Aflevering 2:Buddy: Tina, Nathan, Johan, Leonie (testvraag: mol zat bij station blauw in opdracht 'Kleurwerk' (=Tina/Johan)) (noemt in extra beelden verdachten: Leonie/Mil
Claes: "Er zijn nog mensen die ik vorige keer verdacht, die staan nu wat lager op m'n lijst. Er zijn ook nieuwe verdachten bij gekomen. Ik moet een keuze maken: op hoeveel spreid ik en op wie precies?" (testvraag: mol zat in controlroom (=Johan/Leonie))
Jaike: Miljuschka (testvraag: mol stapte in 5e taxi (=?))
Johan: Vooral vrouwen; Leonie, Miljuschka, Tina, en ook een beetje Rob. (testvraag: kleurkanon van mol ging niet af (=Leonie/Nathan/Mil))
Leonie: ?
Miljuschka: Tina, Leonie (testvraag: Mol is vrouw (=Jaike/Leonie/Mil/Tina))
Nathan: ? (Tina? wordt gezegd in aflevering 3)
Rob: ? (noemt in extra beelden verdachten: Mil/Johan. Niet Nathan.
Tina: Heeft haar mollen gereduceerd. (zegt in WIDM Podcast dat ze keihard in een tunnel zat en crashte, maar ook dat ze in de test in de war raakte en van persoon naar persoon ging. Wilde hier ook spreiden, had hier ook een indeling voor bedacht, maar tijdens de test nam haar gevoel het over, dacht "ik heb de mol!")Aflevering 3:Buddy: Leonie (testvraag: mol = Leonie). Zet
niet meer in op Claes, Jaike & Mil.
Claes: Verdenkt Buddy het meest, maar wil spreiden - weet niet of hij alles op Buddy durft in te zetten. Noemt ook Leonie, Mil & Johan (testvraag: mol = Buddy)
Jaike: 4 verdachten, maar in test op 2 ingevuld. (testvraag: mol begon in hovercraft (=Mil/Buddy)Johan: Spreiden: Miljuschka, beetje Leonie, klein beetje Buddy, nog kleiner beetje Rob. (testvraag: mol zat einde opdracht in Lijn 3 (=Jaike/Johan/Buddy/Leonie/Claes)
Leonie: verdenkt Buddy.
Miljuschka: kan alleen Claes en Jaike uitsluiten. (testvraag: team van mol plaatste eerste serviesstuk (=Mil/Johan) (zegt eerder screwed te zijn als Buddy de mol is)
Nathan: neemt Mil mee.
Rob: noemt Buddy. (testvraag: mol = man (=Buddy/Claes/Johan/Nathan/Rob))
Aflevering 4-9:Klik