Ik vond het spijtig dat er bij de laatste twee opdrachten duo's moesten worden gemaakt en daardoor één iemand apart moest. Gingen de makers ervan uit dat iedereen door zou zijn na aflevering 1? Ik weet dat ze meerdere plannen hebben, maar het viel me toch op en ik vond het raar. Ik zou als kandidaat niet alleen willen en dan al zeker niet bij de taxi-opdracht want dan had je daar helemaal niks aan, is dat de reden waarom Tina eruit is? Had ze te weinig informatie over die opdracht? Ik vermoed van wel. Waarom daar niet zoals opdracht 1 een groepje van 3 personen, hetzelfde voor de laatste opdracht?
Qua aflevering vond ik het grappig en al een vooruitgang op vorig jaar. Het is nog altijd een beetje 'mager', maar ik denk dat we gewoon een beetje te veel verwachten doordat de seizoenen van VIER naar mijn gevoel beter zijn. Ik moet wel zeggen dat ik de roepende Tina tijdens de mooie drone shots wel hilarisch vond. In dat opzicht is WIDM dan wel beter qua beelden.
We kunnen nu zeggen wat we willen, maar nu al zeggen dat dit seizoen één van de slechtste zal zijn, vind ik respectloos. We zijn nog maar aflevering 2, wie weet wat er nog allemaal zit aan te komen? Laat ons alles aflevering per aflevering bekijken en dan na aflevering 10 beoordelen wat we van dit seizoen vonden.