Om die reden vind ik op een gegeven moment afgaan zeker wel mols. Hoe minder er mee kunnen doen des te onmogelijker wordt de opdracht. De mol hoeft hier niet persé controle tenzij er maar niemand afgaat, maar zodra er 1 of 2 weg zijn maak je het moeilijker door ook niet meer mee te doen.
Nou, wat ik me dus wel nog afvroeg; móesten ze wisselen? En mocht er telkens dus maar één kandidaat zich buiten te cirkels bevinden? Het wordt allemaal namelijk een stuk makkelijker wanneer je met zn tweeën (eentje van buiten de cirkel, weliswaar) een opdracht kunt doen. Wat dan ook had gekund, was het mario-spel op pauze zetten zodra ze in level 3 zijn, en gewoon niet meer spelen (als het einde dus was 'zorg dat je aan het einde van het spel in level 3 zit). Opdracht voltooid, man over voor een nieuwe opdracht...
Ik heb de aflevering nog niet herbekeken, dus ik weet zo niet of we weten of dit wel of niet mocht. Als daar geen regels aan verbonden waren (enkel; raak de lasers niet aan), dan is het dus mols om druk te zetten om maar te blijven wisselen.