Er zijn ook waaiers gevonden waar dingen op stonden als "Buddy is in de mol". Dus dat een waaier met een naam begint zegt niks.
Ja klopt, ik zeg dan ook niet dat een waaier met een naam moét beginnen. Ik zeg dat er ook een waaier is die begint met Nathan. En ik zoek nu andere waaiers waar de tekens van de naam Nathan in voor komen.
Het is idd niet in de uitzending gezegd dat het hele fragment op de waaier moest staan, maar dat is met wat we wel te zien kregen wel het meest logische.
Dat bedoel ik. Het is wel het meest logisch, maar breng het dan niet als een feit. Ik heb ook niet gezegd dat er alléén een naam op de waaier zal staan.
Overigens denk ik dat de betreffende waaier met de aanwijzing wie de mol is, wel te zien is geweest voor de kandidaten, maar niet voor de kijker thuis. Maar is het hoe dan ook leuk om er wel naar te zoeken.
Ma'am, er staat letterlijk op een waaier [naam] zit in de mol. DUS alleen een naam is niet goed. Er moet letterlijk [naam] is de mol staan (net zoals alle oud mollen die ook zo op de waaier staan).
Ik heb dan ook niet gezegd dat er alléén een naam op de waaier zal staan? Ik zoek naar waaiers waar in ieder geval minimaal de tekens van Nathan's naam op staan. En dan zou daar eventueel kunnen staan 'Nathan is de mol'. Waar ik nu alleen 'Nathan is in de mol' heb gevonden.
Maar ontopic. Heeft iemand misschien een rijtje met afbeeldingen van alle waaiers bij elkaar staan, waar de namen van de huidige kandidaten op staan? Anders ga ik die even maken.