Uit Moltalk bleek dat er soms ook dingen op de waaiers stonden als "Buddy zit in de mol". Dus je moet echt precies alle tekens goed hebben en geen extra tekens hebben wil je weten wie de mol is. Alleen de naam van een kandidaat in het chinees onthouden is niet genoeg. Voor kandidaten bijna ondoenlijk en de juiste waaier zal ook vast niet in beeld zijn geweest.
Gek dat Nathan 250 euro pakt. Als kandidaat heel logisch, geld in de pot en bij dit soort opdrachten krijg je toch nooit te horen wie de mol is. Als mol ga je natuurlijk geen geld in de pot brengen als je deze ook makkelijk uit de pot kan houden.
Ik vind het wel heel raar dat er 2 conflicterende berichten op staan: De mol is een man, en De mol is een vrouw. Waarom zouden ze dat dan, een daarvan is een leugen.
Later als ze met elkaar praten kun je eruit opmaken dat als je voor het geld koos je blijkbaar je eigen naam foutloos moest schrijven om die 250 euro te winnen.
Alhoewel ik op Rob zit kan ik me hier goed beelden van voorstellen waarop Nathan als mol aan het einde zegt: jullie hadden allemaal mijn naam kunnen zien als jullie goed hadden opgelet kandidaten. Die had ik zelf in het prieeltje opgeschreven voor jullie.
Ook wel verdacht dat dat in de opdracht zelf volgens mij geen beelden waren met de uitleg dat ze dat moesten doen. Pas als er later gevraagd wordt wie er voor geld zijn naam heeft geschreven wordt dit duidelijk. Hij deed het foutloos.
Waaruit leid je af dat ze hun naam moesten schrijven voor 250 euro? Ze leerden toch allemaal hun naam schrijven. daarna kregen ze keuze 250 euro of walk in the park, voor die 250 euro hoefde je niks meer te doen voor zover ik weet.