Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
-> Kan je er niet live bij zijn? Laat je vraag dan in het Vragenvuur topic achter. Mogelijk wordt je vraag dan namens jou door één van de crewleden gesteld. Veel plezier allen!
Morgen is om 20.00 uur een ''nationaal klapmoment'', waarvan vanavond een voorproefje te horen was.
Als ik nu inlog in #huiskamer, kan ik dan nu ook switchen naar #vragen? hoe dan? Via de uitleg bovenaan dit topic lukt niet, want ik heb nergens mogelijkheid om tekst (/join #vragen) in te voeren, klopt dat?
Misschien een domme vraag maar waarom is er geen chat met de mol? Aangezien de meeste vragen ook gericht waren aan Rob. PSHebben jullie het nog gehad over zijn versprekingen?!
Leuk om te lezen, alleen snap ik niet waarom er over sommige dingen niet open gecommuniceerd kan worden. Hoezo mogen we niet weten wie het rode scherm had in aflevering 7, maar wel in aflevering 4? Ik heb ook het gevoel dat Rik niet echt helemaal bij het spel betrokken wordt door de productie. Hij weet soms zelf niet helemaal hoe de opdracht precies bedacht is. Zo is het natuurlijk ook moeilijker uitleggen naar de kandidaten toe.Leuke vragen, maar ik had nog iets meer inside information verwacht
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
637 gasten en 3 vaste bezoekers