Natuurlijk is alles mogelijk. Zoals gezegd kunnen ze tegen de mol hebben gezegd dat hij geen kaartjes mag verwijderen maar wel mag verhangen. Ze kunnen van sommige kaartjes de nieuwe locatie filmen als hij is verhangen en van sommige de oude locatie, ze kunnen nog 100 verschillende dingen bedenken.
Ik houd het echter simpel en ga uit van de meest voor de hand liggende oplossingen. Daarmee heb je niet altijd gelijk maar vaak wel.
Ik krijg vaak de indruk dat sommige mensen het alleen maar heel complex willen maken omdat ze een bepaalde keuze voor een mol willen verdedigen. De bekende tunnelvisie. De meest simpele oplossing is naar mijn mening als je ziet dat Nathan de juiste enveloppen van de juiste plaatsen haalt dat hij deze heeft verwisselt buiten het zicht van de camera om. Tenminste, dat is nu nog niet uitgezonden.
Ik denk dat het Rob of Nathan is dus vanuit mijn "tunnelvisie" kan beide kloppen
.
Maar je lijkt zelf minder open te staan voor alternatieve verklaringen... Een verkeerd beeld monteren is echt niet zoveel meer moeite dan een juist beeld monteren. Het kost precies evenveel tijd (ok 2 seconde meer voor het extra shot en 2 seconde om te noteren OPLETTEN pak laatste beeld bij montage).
En het laten zien van deze verkeerde beelden om ons te misleiden dat dat de
locaties zijn die ze moeten hebben, terwijl ze bedoelen dit zijn de
namen die je moet hebben, vind ik niet on-widm.
Nogmaals ik zeg niet dat je ongelijk hebt. Het is voor mij ook 1 van de 2 meest logische opties. Maar juist omdat ik niet een tunnel in wil duiken houdt ik beide opties open.
Ik hoop gewoon dat 1 vd 2 snel naar huis gaat